ברוקלין

חלון בית חב"ד נופץ באמצע סעודת השבת

עוברי אורח הזעיקו ניידות משטרה לבית חב"ד בבושוויק, ברוקלין, לאחר שזגוגית הבית נופצה בזמן שבמקום סעדו, כמידי שבת, השליח רבי מנחם הלר ו9 ילדיו, ביניהם פעוטות (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
החלון המנופץ (צילום: הרב מנחם הלר, NBC)

אנטישמיות בברוקלין: חלון בית חב"ד בשכונת בושוויק הסמוכה לוויליאמסבורג, נופץ בעיצומה של סעודת השבת.

על פי דיווח של סוכנות הידיעות NBC, המעשה אירע בזמן הסעודה שקיימו במקום שליח חב"ד, הרב מנחם הלר, ותשעת ילדיו, כולל פעוטות.

מיד לאחר שזגוגית החלון נופצה, הבחינו בני הבית בשני אלמונים עוזבים את המקום. בכדי שבעלי הבית לא ייאלצו לחלל את השבת, הזעיקו עוברים ושבים ניידות משטרה למקום.

"אתמול בלילה חווינו התקפה כואבת על בית הכנסת שלנו, ועל קהילת בושוויק", כתב הרב הלר בעמוד הפייסבוק שלו הבוקר (ראשון). "הקהילה שלנו ישבה סביב השולחן, נהנינו זה מחברתו של זה ומהשלום והשמחה של השבת, כאשר החלון הקדמי שלנו התנפץ ונהרס על ידי התוקפים, רק כמה מטרים מהמקום שבו שיחקו הילדים שלי".

"יחד עם אשתי, ילדיי וחברינו, בנינו קהילה גדולה ומגוונת בבושוויק, קהילה המאחדת יהודים מכל הגילאים והרקעים באמונה שלנו ומפיצה את החום של המסורת שלנו. סעודת אמש היוותה דוגמה נפלאה לכך", הסביר השליח. "תודה לקל שאף אחד לא נפגע, אבל בקלות היינו יכולים להיפגע. אנו מודים למשטרה על תגובתם המהירה ועל החקירה המתמשכת שלהם".

מקרה זה, שעדיין נמצא בחקירה, מסתמן כפשע שנאה נוסף ברשימה ההולכת ומתארכת של מעשי אנטישמיות בארצות הברית כולה, ובברוקלין בפרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר