הזכרונות שבים

4 שנים אחרי: דניאלי זוננפלד ע"ה בטח גאה

מסכת חייה הקצרה של דניאלי היתה עשירה בנתינה, אהבה ועשייה, אך היא נקטפה בתאונת דרכים בשנת תשע"ה בגיל 20 • כך מנציחים בני משפחתה את זכרה הטהור (אקטואליה)

דניאלי ע"ה (צילום: באדיבות המצלם)

היום (ראשון), מציינים במשפחת זוננפלד ארבע שנים ללכתה של הבת האהובה, דניאלה, בדמי ימיה - בגיל 20 בלבד.

דניאלה, או דניאלי כפי שכונתה בחיבה, נולדה בברזיל בשנת תשנ"ה להוריה, שייבדלו לחיים, רחל ומוטי. "מסכת חייה הקצרה הייתה עשירה בנתינה, אהבה ועשייה", ספדו לה הכל.

דניאלי נקטפה בתאונת דרכים בשנת תשע"ה, בגיל 20 בלבד, לדאבון לב בני משפחתה ומוקיריה הרבים. שירים רבים הולחנו על המילים שכתבה (ביניהם גם בביצועו של ישי ריבו), והוריה הקימו ומקימים יוזמות שונות על מנת להנציח את זכרה הטהור של בתם, שעסקה כל חייה בהתנדבות ובמעשי חסד.

בין הפעילויות בהן עוסקת 'קרן דניאלי' שהוקמה על שמה: 'פרס דניאלי' לרופאים, 'בנועם דניאלי' - רישום נישואין, מדרשה לבנות דניאלי, 'צוות דניאלי' לילדים חולי סרטן, 'בשביל דניאלי', 'לב דניאלי' לזוגות חשוכי בנים ועוד.

מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי, אמר לאחר פטירתה: "אנחנו משתדלים להמשיך את הדברים הנפלאים שהיא עשתה בחייה בעשייה ובתמיכה ביוזמות שונות. כל אחד עובד את השם בדרכו שלו: עם חיוך לחבר, עם עזרה לזולת. כל יום אנחנו צריכים לעשות משהו שיצדיק את העובדה שאנחנו נמצאים כאן". ‎‬

ארבע שנים אחרי, הכאב עוד בלבבות - אך דניאלי לבטח גאה.

צפו באחד משיריה של דניאלי, בביצועו של ישי ריבו:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר