התפללו לרפואתו

מצב החייל שנפצע - בינוני, מורדם ומונשם

חייל צה"ל שנפצע אמש נותח הלילה בבית החולים והוא כעת מורדם ומונשם. מצבו מוגדר בינוני. צה"ל תקף בעזה ועל פי הדיווחים ישנם 9 פצועים בנוסף ל-9 מ"תאונת עבודה" (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עבד רחים חטיב)

במהלך הלילה נותח החייל שנפצע אמש (ראשון) בגבול רצועת עזה ממטען שהושלך לעברו. מבית החולים ברזילי נמסר, כי הרסיס פגע במספר איברים בצוואר. החייל כעת, מורדם ומונשם ומצבו בינוני.

אחרי הפציעה תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות של חמאס בצפון הרצועה. הפלסטינים דיווחו על תשעה פצועים בעימותים באזור. בתחילה גם היו דיווחים על הרוגים פלסטינים אך הם לא אומתו.

הפלסטינים דיווחו תחילה על תקיפת עמדת תצפית של חמאס על ידי טנק. מאוחר יותר דווח על תקיפת עמדה נוספת של ארגון הטרור בצפון הרצועה, באזור בית חאנון. בצה"ל אישרו כי שתי עמדות הותקפו, אך לא פירטו את מיקומן.

על פי דיווחים פלסטינים במהלך האירועים הייתה גם "תאונת עבודה" של אנשי הטרור. אחד המחבלים הפלסטינים השליך בטעות מטען לתוך קבוצת המתפרעים. כתוצאה מכך נפצעו תשעה פלסטינים שהשתתפו בעימותים, שניים מתוכם נמצאים במצב קשה. כולם פונו לבתי חולים ברצועה.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיימה הפרת סדר אלימה בצפון הרצועה במהלכה עשרות מפרי סדר הבעירו צמיגים והשליכו מטענים לעבר לוחמי צה"ל וגדר המערכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר