ראיון ל'כיכר השבת'

ח"כ אורי מקלב: "זה אירוע מכונן שכולם באים לבית הגר"ח"

דקות לאחר כינוס 'המועצת' בה נקבע הרכב הרשימה לכנסת, תפס כתב 'כיכר' את ח"כ אורי מקלב לראיון, כאשר מקלב הבהיר: "נגיש את הרשימות כבר ביום רביעי". צפו (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

דקות לאחר כינוס 'מועצת גדולי התורה' של 'דגל התורה' בה נקבע הרכב הרשימה לכנסת, תפס כתב 'כיכר השבת' את ח"כ אורי מקלב לראיון קצר מול מצלמת 'כיכר', כאשר מקלב הבהיר: "נגיש את הרשימות כבר ביום רביעי".

מה המסר שיוצא מכינוס שכזה?

"אנחנו חוזרים ממעמד מרטיט, אירוע מכונן הערב, שכולם באים לבית מרן רבי חיים קנייבסקי, זה אירוע שונה מאד, אנחנו גאים שאנחנו שונים במפלגה שלנו ממפלגות אחרות בצורת הבחירה של חברי הכנסת.

"הבחירות הללו הם דברים ערכים שעתיד הצביון של ארץ ישראל ומעמד האישי של כל אחד ואחד עומד לנגד ענינו ואנחנו מרגישים את כובד האחריות".

גם הפעם תגישו רשימה אחרונים?

"היינו הראשונים בהגשת הרשימה, וכל זה נעשה לא להיות ראשונים אלא להיות מחוזקים, כי אנחנו יודעים את גודל השעה, הבחירות זה לא רק מי יהיה בראש אצלנו לא היה שאלה מי יהיה בראש, אלא הבחירות והפעילות זו מה שחשוב לנו.

"ליהדות התורה יש את המסרים הערכים ביותר, הקשר עם הציבורים הגדולים במסגרות הקירוב או מסגרות העשייה לפעילות בכנסת של הנציגים שלנו, בידינו הדבר להביא את כלל הקהלים, זה האתגר לפרוץ את המחסום הזה.

"אין אחד שנקרא חרדי שיכול להסכים עם היוזמות של חברים בליכוד בנושאים החמורים ביותר, ללא שאנחנו עמדנו בפרץ ועצרנו את היוזמות הללו, מידי שבוע ישנם יוזמות שאנחנו נלחמים כנגדם אם זה בהפעלת משמעת קואליציונית או הסכמים קואליציוניים, להגיד כי הליכוד יכול לשמש, כביכול הם מרמים עצמם, רק נציגות חרדית יכולה לעצור זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר