4 טעויות שאתם עלולים לעשות בהדחת כוסות יין

לאחר שכוסות היין שלכם כבר שטופות ונקיות, זה מפתה להניח להן להתייבש באוויר. אבל מים באיכות נמוכה, ישאירו מאחוריהם כתמים. זו רק טעות אחת שאתם עלולים לעשות. הנה כל הארבע (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

אנו נוהגים לאחל "מזל טוב" כאשר כוס זכוכית מחליקה מידינו ומוצאת את מקומה פזורה בכל רחבי הסלון, שבורה לרסיסים, אך אין דבר מתסכל יותר מזכוכית יין מנופצת, משתי סיבות:

1) הקשה ביותר: הניקוי. גם לאחר טאטוא יסודי ואיסוף כל החלקיקים, לא מומלץ לשוטט ברחבי החדר ברגליים יחפות.

2) זה כוס אחת פחות שזמינה ללגום ממנה בשבת.

הנה, ארבע טעויות שאתם עושים בעת שטיפת הכוסות שלכם:

מחזיקים אותה בבסיס

לידיעתכם, זהו החלק השברירי ביותר של הכוס. במקום להחזיקו מתחת לזרם המים היוצא מן הברז, החזיקו אותו בקערה עצמה (דהיינו, ב"כוס"), שכן היא יציבה יותר.

משתמשים במים חמים

אנחנו מקבלים את זה בהבנה: אתם רוצים שהכוס שלכם תהיה בוהקת ונטולת חיידקים, אך מים חמים מדי יכולים לגרום לזכוכית עדינה לשריטות. במקום זאת, התאימו את טמפרטורת המים, כך שתהיה פושרת.

רוחצים עם סבון כלים מבושם

מחבבים את הסבון בריח הלימון שלכם? בסדר גמור, אבל שימוש בו לנקיון כוסות יין, מהווה סיכון. זה עלול לחבל בטעם של הבקבוק האדום (או הלבן) הבא שלכם. תוכנית טובה יותר: בחרו אופציה נטולת ניחוח.

מניחים לכוסות להתייבש

אחרי שהן שטופות ואתם מותשים, זה די מפתה להניח לכוסות להתייבש באוויר. אבל עם מים שאינם באיכות מיטבית, המינרלים עלולים להשאיר מאחוריהם כתמי מים. במקום זאת, נגבו אותן עם מפית בד או מטלית מיקרופייבר כך שיראו מלוטשות ונקיות יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר