פועל לאיחוד

ראש הממשלה חייג ודרש איחוד: "זו תהיה בכייה לדורות"

ראש הממשלה, המקדם את איחוד מפלגות הימין, מגביר כעת את פעילותו בנושא על רקע האיחוד בין גנץ ללוי ופרישת לבני. בבית היהודי קראו לשלב את עצמה יהודית בליכוד (פוליטי)

נתניהו (צילום: נעם רבקין פנטון / Flash90)

האיחוד הצפוי בין מפלגת חוסן לישראל של בני גנץ לגשר של אורלי לוי-אבקסיס מחד, והפרישה הצפויה של ציפי לבני מהחיים הפוליטיים מאידך, הובילו את ראש הממשלה בנימין נתניהו להגביר את מאמציו להביא לאיחוד מפלגות מימין.

ביממה האחרונה קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו שיחות טלפון עם ראשי מפלגות הימין, רבנים ואישי ציבור, על מנת להבטיח איחוד נוסף בגוש הימין שימנע בזבוז קולות.

בהודעת מפלגת הליכוד נכתב, כי "בשעה שציפי לבני פורשת מהפוליטיקה כדי לא לבזבז קולות ולפגוע בגוש השמאל, וגנץ פועל לאיחוד עם אורלי לוי כדי לא להפסיד אף קול בשמאל – "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי" חייבים לגלות אחריות ולפעול ללא דיחוי לאחד את כל הכוחות מימין, אחרת גוש השמאל ינצח, גנץ יקים ממשלת שמאל וזו תהיה בכייה לדורות".

ברשימה המאוחדת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי פחות התרשמו מהודעת הליכוד, ושבו וקראו לראש הממשלה לשלב את עצמה יהודית ברשימת מפלגתו. "לצערנו עד עתה לא צלחנו במאמצנו הרבים לשלב את אנשי עצמה יהודית כבלוק טכני ברשימה", נמסר בתגובה.

"לאור זאת אנחנו מצפים מראש הממשלה והליכוד, מבנט ושקד לגלות אחריות למחנה הימין ברגע הקריטי שלפני הגשת הרשימות ולשלבם ברשימתם".

בתגובה טענו בליכוד, כי הבית והאיחוד הלאומי "יודעים היטב, כפי שכל סקר מוכיח, שהחיבור של "עוצמה יהודית" לליכוד לא מוסיף אף קול לגוש הימין ואף מאבד קולות. לעומת זאת, רק החיבור של "עוצמה יהודית" ל"בית היהודי-האיחוד הלאומי" מוסיף קולות לגוש הימין ומבטיח ששום קול לא ילך לאיבוד. הודעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי חסרת אחריות וגרועה מהיתממות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר