"חבל"

רה"ע אילת: ללא 'שדה דב' - אסגור את העיר

נמל התעופה המשרת את באי אילת צפוי להיסגר בקיץ, וראש העיר אילת נאבק בהחלטה שצפויה להביא נזק רב לעיר התיירותית • "לשכתך בוחרת להתעלם מפניותיי" (תיירות, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שדה דב (צילום: משה שי, פלאש 90)

ראש עיריית אילת עולה שלב במלחמה כנגד סגירת נמל התעופה 'שדה דב', הצפויה בקיץ הקרוב.

כפי שדווח בעבר, ב-140 דונם מתוך שטחו של השדה, יוקמו אטרקציות תיירותיות סביב מבנה הטרמינל הישן של שדה התעופה, שלא ייהרס כולו אלא ישמש כלב הפעילות במקום. יתר השטח מיועד למלונות, למגורים ולתעסוקה.

התוכנית לסגירת 'שדה דב' כבר החלה, אך ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, נחוש לגדוע אותה בכדי שלא לאבד את התועלת התיירותית והמסחרית שנמל התעופה מביא איתו, בשל קווי התעופה שמביאים את התיירים לעירו.

במכתב מאיים ששיגר הלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא תוקף את התוכנית לסגירת 'שדה דב' ומאיים לסגור את העיר.

"אינני אדם פרטי, אני נבחר ציבור שמייצג 64 אלף תושבים ותושבות. אני מיצר על העובדה שלמרות דבריך והבטחותיך, אתה נמנע מלהיפגש עמי ולשמוע את הטיעונים הכבדים ואת ההשלכות החמורות של סגירת שדה דב על העיר אילת", הוא תוקף במכתב.

לדבריו, "את הפגישה הראשונה ביטלת לי כדי לפגוש את ראשי יש"ע, לפגישה השנייה לא הגעת בכלל, ואליה זומנו במפתיע כל התומכים בסגירת שדה דב. זאת ועוד, לשכתך בוחרת להתעלם מפניותיי ואינה עונה על מכתביי אליך. העיר אילת נאבקת על קיומה, רווחתה ופרנסתה, ולצערי יש בסביבתך הקרובה הבוחרים לא להתייחס אליה, חבל".

ראש העיר הוסיף והתריע כי העיר מצויה במצב חירום ונערכת לסגירתה המוחלטת, במועד שטרם נקבע - יום שבו לא תתאפשר כניסה ויציאה מהעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר