לקראת הכרעה

איציק וקנין מבקש להישאר קדנציה נוספת במשרד הדתות

יצחק וקנין הצהיר מספר פעמים כי זו הקדנציה האחרונה שלו בכנסת, כמתנת פרידה הוא קיבל מהשר אריה דרעי את תפקיד השר לשירותי דת, אך כעת הוא מבקש להישאר במשרד קדנציה נוספת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר לשירותי דת יצחק וקנין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשנה האחרונה הכריז, מספר פעמים, ח"כ יצחק וקנין כי בכוונתו לסיים את תפקידו כחבר כנסת, את הדברים אמר מעל דוכן מליאת הכנסת, בוועדות ובראיונות. כאות הוקרה על פועליו בעשרות השנים בכנסת, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי החליט להעניק לו את תפקיד השר לשירותי דת, במקומו של השר דוד אזולאי ז"ל.

כבר בנאום שנשא בשנה שעברה אמר וקנין: "אני יכול להבטיח לכם דבר אחד, בלי נדר אני לא יהיה פה בקדנציה הבאה. כל אחד צריך לדעת את הגבולות שלו. בלי נדר".

אך ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים וקנין מעביר מסרים ליו"ר ש"ס דרעי כי הוא מבקש להישאר קדנציה נוספת בתפקיד השר לשירותי דת: "הוא העביר מסר שהוא רוצה להיות שר, בלי חבר כנסת, הוא התאהב בתפקיד", אמר אחד ממקורבי השר במשרד הדתות.

מי שיכריעו בנושא אלו חברי מועצת חכמי התורה בראשות ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, שתתכנס ביום חמישי הקרוב: "צריך להבין, וקנין יכבד כל החלטה, הוא לא יהפוך לאופוזיציה במידה ובקשתו לא תתקבל", הדגיש מקורבו.

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כיכר השבת", בש"ס מעריכים כי למרות הרצון של אריה דרעי לבצע שינויים בהרכב הרשימה, לבסוף הוא ימליץ על המשך המצב הקיים עם תוספת של נציגים חדשים בסוף העשירייה הראשונה. אחד המועמדים המובילים לתפקיד ח"כ הוא חיים ביטון, מנכ"ל ש"ס ורשת החינוך 'בני יוסף'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר