"השומרים של ישראל"

מסע החיזוק של הפוסק, הדיין וה'גבירים' ברחובות

הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק, אב"ד לונדון הגר"י אברהם וה'גבירים' הגיעו בתחילת השבוע לביקור מיוחד בבית הספר 'שובו' ברחובות • צפו בתיעוד (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפאסי)

מעמד רב רושם התקיים בתחילת השבוע (ראשון) בעיר רחובות בביקורם המיוחד של הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק, ראש בית ההוראה הכללי ותלמידו המובהק של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, יחד עם אב"ד לונדון הגר"י אברהם, שהגיעו לביקור חיזוק מיוחד, בבית הספר 'שובו' בעיר.

מאות התלמידים, יחד עם הוריהם, המתינו וקיבלו את הרבנים בפתח בית הספר, לאחר מכן נערך מבחן פומבי בגמרא פרק "אין עומדין" במסכת ברכות.

הגרב"צ קוק אמר לתלמידים: "אני נפעם ונרגש, נפעם מהידיעות ונרגש לראות את החיבור שלכם לתורה הקדושה, מרגיש שיש כאן תלמידים שעוד יאירו את העולם בתורתם". בסיום המבחן עברו התלמידים להתברך באופן אישי מהרבנים.

לאחר מכן נערך מפגש מיוחד של צוות בית הספר בו העלו הצוות מספקותיהם ולבטיהם לפני הרבנים שחזקו את הצוות בעבודת הקודש.

"אתם השומרים של עם ישראל", אמר הגרב"צ קוק בהתרגשות, "מי יודע כמה פיגועים נמנעים, כמה צרות נעצרות, בזכות מה שאתם פועלים, כמה תורה, כמה שבת, כמה תוספת של קדושה יש בזכותכם".

אחר כך נשא דברים הדיין הגר"י אברהם שאמר בדמעות בדבריו "הלא אין לשער כמה דורות של קדושה ויראה יש מאחורי כל תלמיד, איזה סבא רבא שעומד בשמיים ומרעיש עולמות בשביל אותו ילד, אתם הצוות הינכם שלוחים של אותם סבים וסבתות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר