"לחזק ולבלות"

התגובה של רון קובי: 50 אלף חילונים - בשבת

ראש עיריית טבריה רון קובי מבטיח בתגובה לוועדת הרבנים למען השבת שהתכנסה בטבריה כי "השבת הקרובה יגיעו כ-50,000 חילונים להביע תמיכה ולבלות בטבריה" (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ראש עיריית טבריה רון קובי מבטיח בתגובה לוועדת הרבנים למען השבת שהתכנסה בטבריה כי "חמישים אלף חילונים יגיעו לטבריה בשבת".

אתמול (שני) דווח ב'כיכר השבת' על התכנסות הוועדה למען השבת בבית הכנסת חב"ד בטבריה בהשתתפות כלל חברי המועצה הדתיים והחרדים בעיר, כאשר בין היתר הוחלט על הקמת מוקדים נוספים של צופרי השבת.

ועדת הרבנים למען השבת בטבריה, השבוע

ראש העיר רון קובי שיתף בעמוד הפייסבוק שלו את הכתבה מ'כיכר השבת', אך לו הפריעה העובדה שחבר המועצה מהבית היהודי, רפאל טרבלסי, אותו הוא מכנה "הג'ינג'י", השתתף בישיבה כנציגו של הרב שלמה דידי, שלטענת ראש העיר תומך בו.

"שימו לב כיצד חבר המועצה טרבלסי מנצל את שמו של הרב דידי", כתב קובי והוסיף: "השבת הקרובה יגיעו לטבריה כ-50,000 חילונים להביע תמיכה ולבלות בטבריה עיר הכנרת!!!!!".

בנוסף, הבטיח כי התחבורה הציבורית שלא פעלה בשבת האחרונה, תשוב ותפעל בשבת הקרובה וכתב: "גם השבת מפעילים בטבריה אוטובוס לטובת תושבי השכונות בעיר העלית. נוע תנוע ממשיכים בפרוייקט. השבת צפויים להיות בטבריה כ-50,000 מבקרים שבאים לחזק ולבלות בטבריה עיר הכנרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר