המעצר החדש

רצח בני הזוג כדורי: התגלו סתירות בגרסאות בני המשפחה

חוקרי המשטרה גילו סתירות בגרסאות של בני המשפחה, בעל ואישה, שנעצרו ונחקרו באזהרה בחשד למעורבות ברצח, והיום ביהמ"ש הורה להשאירם במעצר, כך דווח ב'כאן 11' (חדשות)

בני המשפחה בהארכת מעצר, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרשת הרצח של יהודה ותמר כדורי ז"ל בשכונת ארמון הנציב בירושלים: חוקרי המשטרה גילו סתירות בגרסאות של בני המשפחה שנעצרו אתמול (שני) ונחקרו באזהרה והיום ביהמ"ש הורה להשאירם במעצר, כך דיווחה יערה שפירא ב'כאן 11'.

לפי הדיווח, מעקב שניהלו חוקרי המשטרה אחר בעל ואישה, בני משפחתם של הנרצחים, גילה סתירות בגרסאות שמסרו. החשוד המרכזי העיד פעמיים במשטרה אך לאור הסתירות בגרסתו, המהותיים לחקירה, הוא נעצר ומעצרו הוארך.

כעת, כך דיווחה יערה שפירא, המשטרה תטיח בו את הסתירות כדי לבחון מדוע מסר גרסה לא נכונה ומדוע בני משפחה אחרים גיבו את גרסתו. עם זאת, סוגיית המניע לרצח עדיין נבחנת.

עוד דווח כי החשוד שנותר במעצר כשלושה שבועות עד ששוחרר, טוען שנעצר רק כתרגיל חקירה כדי שלא לעורר חשד בקרב בני המשפחה.

יוסי אלי דיווח הערב ב'חדשות 13' כי כבר מתחילת החקירה, החשד המרכזי התמקד באחד מבני המשפחה, בעיקר בשל אליבי בעייתי שנמסר לחוקרים ובשל שינויים בגרסה שמסר.

אחד מבני המשפחה אמר בפתח הדיון בבית המשפט: "צריך להפעיל קצת הגיון ושכל מעבר לנימוקים הפשטניים והחוקיים. יכול גם להיות שהם תמימים, הוא אברך, כל הזמן לומד והיא מתעסקת עם הילדים. הם לא מנוסים בכל התכסיסים של בית המשפט ושל המשטרה. מאוד יכול להיות שאולי הם לא מדברים נכון ולא מתבטאים נכון. להתעקש על זה במקום לתפוס את הרוצח, זה נראה לי לא...".

בשל צו איסור פרסום גורף, לא ניתן לפרט בשלב זה את יתר פרטי החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר