סיפור הזוי במאה שערים

יום אחרי בר המצווה של החתן הוא התחתן עם ילדה בת 12

באישון לילה, בשכונת מאה שערים, התקיימה חתונה של קהילת השאלים, כאשר החתן רק בן 13 - יום אחרי בר המצווה שלו, והכלה רק בת 12. אביה של הכלה שהה בחו"ל ולא השתתף בחתונה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ילדות מקהילת השאלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשיפה: באישון לילה, בשכונת מאה שערים, התקיימה חתונה של קהילת השאלים, כאשר החתן רק בן 13 והכלה רק בת 12, כך נודע ל"כיכר השבת".

מהפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי החתונה התקיימה יום אחרי בר המצווה של החתן ובנוכחות של כעשרה אנשים בלבד.

אביה של הכלה היה בחו"ל כאשר בתו הקטנה התחתנה וכאשר חזר לארץ וגילה את דבר המעשה ההזוי, החל לעשות בלגן. משפחתו הזמינה לו משטרה, הוא עוכב למספר שעות ושוחרר.

אחת מנשות הקהילה אומרת בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אנחנו אמנם מחתנים קטינים אבל הסיפור הזה חריג במיוחד", לדבריה, "הקהילה שלנו התנגדה לחתונה הזו, גם בקהילה שלנו מבינים שיש גבול".

יצוין כי בתקופה האחרונה המשטרה משקיעה מאמצים רבים כדי לסכל חתונות שכאלה מבעוד מועד, אך לעתים ישנן חתונות, כמו חתונת הילדים הזו, שחומקים מתחת לרדאר ויוצאות אל הפועל.

כזכור, לפני מספר חודשים פשטה המשטרה על בית בשכונת שמואל הנביא, בעיצומה של חתונת קטינים, ועצרה את הכלה בת ה-13, את אמה ומספר משתתפות. מאז, שוהה הכל בדירה של משרד הרווחה, ומפעם לפעם מגיעים קיצוניים להפגין במקום בקריאה לשחרורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר