אחרי שנה בלבד

ח"כ דני סיידה מש"ס הודיע על פרישה מהכנסת

שנה אחרי שמונה לכהן כחבר-כנסת מטעמה של תנועת ש"ס, והיה לסמל העממי שלה, מודיע היום (רביעי) ח"כ דני סיידה על פרישתו ואי רצונו להשתלב ברשימת המפלגה (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ דני סיידה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שנה אחרי שמונה לכהן כחבר-כנסת מטעמה של תנועת ש"ס, והיה לסמל העממי שלה בין יתר הנציגים החרדיים יותר, מודיע היום (רביעי) ח"כ דני סיידה על פרישתו ואי רצונו להשתלב ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות.

במכתב ששיגר לנשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן וליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כותב סיידה: "ביום זה בו הגיעה העת בה יוחלט על רשימת חברי הכנסת מטעם תנועתנו תנועת ש"ס, החלטתי במכתבי זה לבקשכם לפטור אותי מתפקיד ח"כ ולגרוע את שמי מרשימת ש"ס לכנסת הבאה".

דני סיידה בראיון ב'אולפן כיכר'

סיידה מוסיף וכותב כי "לאחר 30 שנות עשיה למען תנועתנו הקדושה בכלל התפקידים אשר הוטלו עליי ולאחר שנה כח"כ מן המניין נוכחתי לדעת כי מחמת גילי ומקום מגוריי בצפון הרחוק ומעל לכל עקב הפגיעה הקשה במשק החקלאי שבבעלותי, איני יכול לשאת בעול הקשה והמכובד הכרוך בעבודת הכנסת, בימים ושעות אין סוף, בוועדות, במליאה, ובסיורים בכלל רחבי הארץ בהתיישבות העובדת. תפקיד תובעני זה מחייב ומיועד לצעירי התנועה הנמרצים.

"אמשיך לפעול ולסייע בכל תחום ובכל נושא התואמים את יכולותיי וכישוריי ממרום גילי ובפרט כמובן במחויבותי לשמור ולהציל את נושאי החקלאות וההתיישבות הקרובים לליבי ונתונים לצערי למשיסה וחורבן".

סיידה מוסיף וכותב כי "תנועת ש"ס תהיה חייבת להמשיך ולפעול כדי לגונן ולשקם כפי שעשתה בעבר וביתר שאת בעתיד על נושא זה, כולי תקווה כי התנועה היקרה תצליח לקיים את מצע המפלגה בנושא חקלאות והתיישבות אותו כתבתי בימים האחרונים יחד עם יו"ר התנועה אשר יהווה את הבסיס להתנהלות התנועה בנושאים אלה וכולי תקווה כי אוכל לתת את תרומתי בכל תפקיד מתאים הקשור לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר