צפו בשמחת הרב

מדהים: הפלג כבש את היעד, וסיים עם כ-28 מיליון

הצלחה מסחררת לקמפיין ה'מצ'ינג' של 'הפלג': מעט לפני הזמן שנקבע, עברו בפלג הירושלמי את היעד הגבוה שנקבע - והעלו אותו ל-28 מיליון • צפו בשמחת הגר"א דויטש (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו באדר א' תשע"ט | 20.02.19
ר' שמואל בלימודו (צילום: באדיבות המצלם | משה בלוי)

עם מלאות י"ב חודשים לפטירתו הפתאומית של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שמואל אוירבך זצ"ל, יוצאים תלמידיו וממשיכי דרכו למגבית ענק עבור עשרות המוסדות שהקים.

ניתן לתרום בלינק כאן >>

בשנותיו האחרונות ייסד והקים בתמצית דמו ממש - עשרות תלמודי תורה, בתי ספר לבנות, ישיבות קטנות וגדולות, כוללים ומוסדות חינוך ותורה רבים המפארים כיום את כותל המזרח של העולם היהודי.

הגר"א דויטש בביתו, הערב (באדיבות המצלם)

מוסדות אלו מצויים מצד אחד בתנופת פיתוח אדירה ומעוררת השתאות – איך בתוך שנים ספורות קמו ונוסדו בתי גידול לעשרות אלפי תלמידים המאכלסים את ספסלי בתי המדרשות של דור העתיד היהודי, אך מצד שני הם מתמודדים עם קושי כלכלי אדיר המאיים על קיומם ממש.

ניתן לתרום בלינק כאן >>

שורת רבנים וראשי ישיבות מהמגזר החסידי והספרדי, הביעו את תמיכתם במגבית החשובה הזו, שמטרתה להמשיך בתנופת הקמת והחזקת מוסדותיו של ראש הישיבה זצ"ל.

גדולי ישראל למען המגבית

ר"י פורת יוסף חכם משה צדקה יצא במכתב חם הקורא לתרום למגבית זו, כך גם מרן חכם שלום שבירך את התורמים למגבית החשובה. ר"י יקירי ירושלים הגאון רבי יהודה כהן תרם ותמך במגבית החשובה, כך גם הרבנים הגאונים רבי עזרא ניסן, ראש ישיבת רינת התורה, הגאון רבי ראובן אלבז ר"י אור החיים, המקובל רבי בניהו שמואלי, המקובל רבי יעקב עדס.

הגאון המקובל רבי דוד בצרי קרא לתרום ולתמוך במוסדותיו של הגר"ש אוירבך זצ"ל ואך בירך בברכת מי שבירך את כלל התורמים למוסדות במגבית זו. הרב בצרי אמר כי "צריך יותר ויותר לעזור להם. השם יעזור שכולם יעזרו ויהיה להם מוסדות גדולים מאוד בלי שום בעיה. ובכן יהי רצון ונאמר אמן".

הגאון המקובל רבי דב קוק פרסם אף הוא מכתב תמיכה חם עבור המגבית למוסדות, וקרא לחזק את המוסדות הללו.

ניתן לתרום בלינק כאן >>

גם גדולי הרבנים מהעולם החסידי נרתמו לסייע למגבית ובירכו את מי שיתרום עבורה. הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר. האדמו"ר מביאלה. הגאון ר חיים מאיר וואזנר. האדמו"ר מנדבורנא. הגאון הצדיק רבי יוסף מאיר אלטמן, גאב"ד חוג חתם סופר. הגאון רבי נפתלי נוסבוים, אב"ד הישר והטוב ור"י חיי משה. ועוד שורת רבנים דיינים ומרביצי תורה.

אפשר להצטרף עכשיו לעילוי נשמתו הטהורה ובוודאי, רבינו הגדול אביהן וליבן של ישראל זיע"א יהיה מליץ יושר כל התורמים בבחינת "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת"

ניתן לתרום בלינק כאן >>

או במוקד הטלפוני: 03-3063000 או 2711*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר