הגיע לחזק

מרגי לחיילים חרדים: "תרומתכם לכלל ולפרט עצומה"

ח"כ יעקב מרגי ביקר חיילים חרדים והתייחס למותם של שניים מחבריהם בפיגועים והעמדתם לדין של אחרים החשודים בהכאת סייעני טרור. "אנחנו כאן בשביל לחזק אתכם", אמר (צבא)

מרגי עם החיילים (צילום: מכון הטכנולוגי hit)

תקופה קשה עוברת על גדוד נצח יהודה, לאחר הירצחם של יוסף כהן ויובל מור יוסף הי"ד בפיגועי טרור, והעמדתם לדין צבאי של חיילים מהגדוד בחשד להכאת פלסטינים, סייעני טרור.

יו"ר וועדת החינוך של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי הגיע היום (רביעי) לבקר את החיילים החרדים הלומדים במכון הטכנולוגי HIT, נפגש עם החיילים הלומדים במכון במסגרת המכינה הקדם אקדמית וחיזקם.

מרגי הגיע כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הקדם - אקדמית המיועדת לחיילים חרדים מגדוד "נצח יהודה", פלוגת "תומר" בגבעתי ופלוגת "חץ" בצנחנים הלומדים במכינה לבגרות במכון.

"אין ספק כי תרומתכם לכלל ולפרט הינה עצומה", אמר להם מרגי. "אני ער לקולות ולתקופה הלא קלה שעוברת על הגדוד, אנחנו כאן בשביל לחזק אתכם כלוחמים, אשר במקביל משלימים לימודים במכללה במטרה, להשקיע בלימודים באותה התמדה והשקעה שהייתה להם בשירות, להיות מוכנים ומקצועיים יותר לשוק העבודה בסיום שירותכם".

יצוין כי החיילים מגיעים במשך חמישה ימים בשבוע ולומדים במערכת מלאה, שבה משולבים גם תכנים תורניים. הלימודים נמשכים שנה אחת והשאיפה היא לשלב, לאחריה, את החיילים במכינות ייעודיות נוספות במכון ובאקדמיה.

מנהל הפרויקט במכון הטכנולוגי, חגי ניסן סיפר כי "החיילים מגיעים ללא שום רקע בלימודי ליב"ה וחלקם אף נפלטו מהמסגרות החרדיות עוד בתלמודי תורה. אנחנו עושים הכל על מנת שהחיילים לא ינשרו ויצליחו לעבור את המכינה והבגרות בציון הגבוה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר