בני ברק

רוכב אופניים חשמליים נפצע קשה בתאונה

בתאונת דרכים ברחוב אברבנאל בעיר, נפצע רוכב אופניים בשנות ה-30 לחייו באורח קשה, בעקבות התנגשות עם רכב פרטי. הפצוע פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה, הערב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר בשנות השלושים לחייו נפצע הערב (רביעי) במהלך תאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופניים חשמליים, שאירעה ברחוב אברבנאל בבני ברק.

כוננים, חובשים ופראמדיקים שהוזעקו לזירה, העניקו טיפול רפואי ראשוני לרוכב האופניים החשמליים שנפצע באורח קשה.

לאחר מכן הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא סובל מחבלת ראש וקטיעת גפיים.

יחיאל קולסקי, חובש הצלה שטיפל בפצוע, תיאר: "רוכב האופניים סובל מחבלת ראש וקטיעה מלאה בגפיים. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים בסיוע מתנדבים נוספים של ארגון 'הצלה' וצוותי מד"א והוא פונה להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

חובש רפואת חירום בבימבולנס מד"א יששכר וייס סיפר: "הייתי במרחק של מאות מטרים בודדים על הרחוב עצמו, כשקיבלתי את הדיווח על התאונה. כשהגעתי למקום ראיתי את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה קשה בגפיים ומחבלת ראש מדממת".

"מיד ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות והתחלתי להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: "תאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופניים חשמליים אירעה ברחוב אברבנאל בבני ברק. חובשים באיחוד הצלה סניף בני ברק העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים כבן 35. נסיבות התאונה בבדיקה".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר