בשעת לילה

המקובל ביקש מהנגיד אייל משיח: תפעלו למען השלום

המקובל הגאון רבי דב קוק, פועל בימים אלו למען השלום בציבור הספרדי, ונועד לשם כך עם הנגיד אייל משיח ואף כתב מכתב מיוחד למועצת החכמים ולגר"מ מאזוז (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"ד קוק אצל הנגיד אייל משיח (באדיבות המצלם)

המקובל הגאון רבי דב קוק, ששהה בימים האחרונים בדירתו בתל אביב בקרב קהילתו בעיר, פועל בימים אלו למען השלום בציבור הספרדי.

הגר"ד קוק נפגש עם כמה אדמו"רים ו'משפיעים' בנושא האחדות, ופגש גם את המשפיע החסידי רבי אלימלך בידרמן, כאשר בשיחתם העלו את החובה להתאחד למען כלל ישראל.

ל'כיכר השבת' נודע כי הגר"ד קוק הגיע לביתו של הנגיד אייל משיח וביקש את עזרתו להביא לשלום בציבור הספרדי, ולגייס את הגר"מ מאזוז לפעול למען ש"ס בבחירות.

המקובל הרב קוק עם רבי מיילך בידרמן

הגר"ד קוק גם כתב מכתב לחברי מועצת חכמי התורה של ש"ס ולגר"מ מאזוז, בו הוא כתב כי "בשם כל הציבור השסוע והמבולבל, מוכרח עניין האיחוד, ואין אפשרות להצליח במצב הפירוד שאוכל כל חלקה טובה. ונזכה כולנו להיות בלב אחד ואיש אחד ומורגש הדבר שתלוי קירוב הגאולה בכך וכל מי שיחתום את הדבר זכה ברגע אחד למאמר רבינו הקדוש שיש קונה עולמו בשעה אחת".

"בברכת ההדיוט שקופץ בראש ד. הכהן קוק", חתם הרב קוק על מכתבו.

המקובל בבית הנגיד אייל משיח

מקורביו אומרים כי "הרב קוק פעל במשך עשרות שנים יד ביד עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בכל מערכות הבחירות ויצא עמו לעצרות בחירות בטבריה וברחבי הצפון, גם כאשר היו עליו לחצים מצד חצרות האשכנזים הרב הלך עם הרב עובדיה ופעל לש"ס כי זה מה שפועל על ה'עמך' בפריפריה. גם כאשר הרב הצביע בעצמו ג' הוא פעל למען ש"ס יחד עם הרבנית.

"בבחירות האחרונות בגלל סיבות מסוימות, הרב ראה לנכון לפעול למפלגה אחרת - בבחירות בטבריה כהוראת שעה, במהלך הבחירות הללו הרב נחשף למחלוקת הקשה בתוככי ש"ס והכעס, העצום והבלבול של העם שבשדות בשל המחלוקת. זאת הסיבה שהרב פועל במישורים רבים להביא לאחדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר