פרסום ראשון

מועמד ל-24 שעות: דוד סעדה פורש מש"ס

דוד סעדה, שהוצב אמש כפנים חדשות ברשימת ש"ס לכנסת ה-21 לקראת הבחירות הקרובות, נאלץ לפרוש מהרשימה. במקומו ייכנס נציג חדש לצרפתים שעלו לישראל (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באדר א' תשע"ט | 21.02.19
סעדה (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: דוד סעדה, מועמד ברשימת ש"ס החדשה, מושך הערב (חמישי) את מועמדותו. במקומו, ייכנס נציג חדש לצרפתים: יוסי טייאב.

כזכור, מועצת חכמי התורה שהתכנסה אמש, הודיעה על הרכב רשימת ש"ס לכנסת הבאה, ערב הבחירות המתקרבות.

במקום ה-11 הוצב דוד סעדה, שם אלמוני לרבים, אך מוכר מאוד, בעיקר בקרב העולים הרבים מצרפת לישראל, כפעיל נמרץ למען הקהילה המתגורר במודיעין עילית ואחד ממנהלי 'קופת העיר'.

כזכור, גם מקום אחד-עשר עשוי להיחשב כריאלי בש"ס, בשל יישום 'החוק הנורווגי' וההודעה על התפטרות צפויה של איציק כהן ומשולם נהרי בעוד כשנתיים.

הקראת החלטת ה'מועצת', אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלא של'כיכר השבת' נודע, כי כהונתו הצפויה כחבר בכנסת ה-21 נתקלה בקשיים, בשל החובה לוותר על האזרחות הצרפתית לטובת זו הישראלית - צעד עליו סעדה העדיף לוותר.

בהודעה שפרסם סעדה, הוא אישר את הפרטים הללו, שנחשפו לראשונה ב'כיכר השבת', וסיכם: "אני מודה מאוד לרב אריה דרעי על האימון שנתן בי בהצבתי במקום ריאלי ברשימת ש"ס לכנסת, שבזה כל הציבור הצרפתי מבין עד כמה רצונו ורצינותו לעמוד לעזרת העליה והעולים מצרפת", החל סעדה בתודה.

"אבל אחר שהתברר שבשביל להיכנס לכנסת אני יהיה מוכרח לוותר על האזרחות הצרפתית שלי, דבר שעדיין לא ניתן לבצע בעת הזו, ביקשתי ממועצת החכמים להסיר את שמי מהרשימה", מודיע סעדה וממשיך: "אני וכל חברי נעבוד למען תנועת ש"ס בכל העוצמה והכח, למען כל כלל המגזר הצרפתי בארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר