פרסום ראשון

פגישת הפיוס בין 'דגל' לעליזה בלוך: "היה פה הרבה דם"

לאחר חודשים ארוכים של מתיחות בין 'דגל התורה' לר"ע בית שמש עליזה בלוך, נפגש אמש חבר הכנסת אורי מקלב יחד עם חברי הסיעה המקומית עם ראש העיר לשיחה ראשונה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר חודשים ארוכים של מתיחות בין 'דגל התורה' לר"ע בית שמש עליזה בלוך, ושבועות ספורים לאחר כניסתם של חברי 'דגל התורה' בבית שמש לקואליציה של בלוך, נערכה אמש (חמישי), פגישה ממושכת בין ח"כ אורי מקלב ונציגי המפלגה בעיר לראש העיר.

מקלב שנלחם בתחילת הדרך נגד כניסתם של חברי המפלגה לקואליציה של בלוך, הגיע אמש לפגישה בלשכת ראש העיר מלווה בנציגי המפלגה שמוליק גרינברג, ישראל סילברסטין, שלמה ברילנט ויוסי גולדהירש.

עליזה בלוך העלתה בפני מקלב את הקונפליקטים הרבים עמם היא מתמודדת בעיר מגוונת ומעורבת והתייחסה לצווי ההריסה על בתי הכנסת בתקופה האחרונה: "זו לא סוגיה חרדית או חילונית, אלא שמירה על החוק והסדר הציבורי, מול אי שמירה".

מקלב עצמו הזכיר את המאבקים עקובי הדם שהיו בעבר בעיר בין המגזרים: "בית שמש של הכנסת ה-19 הייתה פלטפורמה לקיטוב". בלוך: "היה פה הרבה דם".

כזכור, חברי דגל התורה בבית שמש נאבקו ימים ארוכים בעליזה בלוך וסירבו להיכנס לקואליציה בראשותה, לאחר שלא נתמכה על ידם. הסכמות שהושגו בין הצדדים הובילו את חברי המפלגה לקואליציה. אמש, כאמור, נערכה פגישה ראשונה רשמית בין 'דגל' הארצית והמקומית לראש העיר עליזה בלוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר