חקירות וקלטת

אריה דרעי: אם אאלץ לפרוש - אכהן כיו"ר גם מחוץ לכנסת

אריה דרעי יוצא למתקפה חריפה נגד אלי ישי, מאשים כי הוא זה שעמד מאחורי הדלפת הקלטת של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל וטוען כי בישיבת ה'מועצת' בה הוחזר לתפקידו "ישי התחנן על נפשו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס אריה דרעי מאשים כי יריבו הפוליטי אלי ישי הוא זה שהדליף את הקלטת של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל בבחירות 2015, קלטת שלדבריו הזיקה לו.

לדברי דרעי בראיון ליהודה שלזינגר ב'ישראל היום': "אין לי ספק שזה הוא. אני לא יודע אם הוא בעצמו נתן את הקלטת, אבל אין לי ספק שהוא היה מעורב בדבר הזה. לצערי הרב, זה לא היה הצעד הכי חמור שהוא עשה. אחרי זה היו עוד צעדים הרבה יותר חמורים, שגרמו נזק וניסו להסיט אותי מהדרך".

דרעי התייחס לישיבת המועצת בה הוחזר לתפקיד היו"ר: "הוא (אלי ישי) ישב שעות על הרב, לא הרפה, דיבר בתחנונים, התחנן על נפשו.

"זה היה בישיבה של מועצת חכמי התורה, ישיבה לא נעימה, והוא, בלי בושה, ממש התחנן על נפשו, אמר 'הייתי נאמן', ובכל זאת, זה מה שהרב החליט. נגמר הסיפור. אבל הוא לא מוכן לקבל את הדברים".

דרעי המשיך ועקץ את ישי: ""אני לא מבין אותו. הרי היית העוזר שלי, אני שמתי אותך בכנסת, אני שמתי אותך להיות שר. מה קרה? מה הפגיעה הגדולה? בכנס בצפת, באופן פומבי מול כולם, אמרתי לו, 'אלי, אתה שותף, תהיה מספר 2, עם תיק בממשלה. החלטתי שלמען שלמות התנועה צריכים לעשות את זה ליד כולם. חיבקתי אותו. לצערי הרב, הוא השיב לנו הפוך. הוא רוצה להיות מספר אחת, זה לא עובד. נגמר הסיפור".

אלי ישי מסר בתגובה: "מעבר לעובדה כי מדובר בדיבה ולשון הרע, חשוב לזכור כי לפרסום הקלטת היתה חשיבות עליונה, שכן בפעם הראשונה יכלו אזרחי ישראל לדעת מה חשב באמת מרן ע״ה על מר דרעי, ומי הביא על מדינת ישראל את הסכם אוסלו, על אלפי חלליו".

בהמשך הראיון נשאל דרעי האם הוא חושב שהתיק במשטרה נפתח במסגרת ניסיון חיסול פוליטי והגיב: "כן, פחות או יותר. בכל מקרה אני שמח שאנחנו מאחורי זה. התגברנו על זה. אם היית יכול לדבר עם החוקרים, הם היו מספרים לך שהכל היה באנרגיות חיוביות. לא היה עימות, לא היתה הרמת קול, ולא היו ויכוחים. הכל היה ענייני, הם כיבדו אותי ואני כיבדתי אותם".

באשר לאפשרות שיצטרך לפרוש בשל תיק החקירה נגדו הגיב: "ש"ס בוודאי לא תימחק. אמשיך להיות יו"ר התנועה גם מחוץ לכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר