טראמפ החליט

היורשת של ניקי היילי באו"ם: קלי קראפט

ניקי היילי, שזכתה לאהדה רבה בישראל בשל התנהלותה התוקפנית נגד אויבי ישראל בתפקידה כשגרירת ארה"ב באו"ם, תפנה בשבוע הבא את מקומה לדיפלומטית המעריצה את טראמפ (בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קראפט (צילום מסך: מתוך הטוויטר הרשמי)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע היום (שבת) כי החליט למנות את קלי קראפט כשגרירת ארה"ב החדשה באו"ם, החל מהשבוע הבא.

"אני גאה להכריז על קלי קראפט כשגרירה החדשה של ארצות הברית באו"ם", הודיע טראמפ כדרכו בציוץ בטוויטר. "היא עשתה עבודה מצויינת עבור ארצנו, ואני בטוח שהיא תייצג את האומה ברמה הגבוהה ביותר. ברכות לקלי וחברי משפחתה".

ההודעה של טראמפ על המינוי

קראפט (57) שימשה עד כה כשגרירת ארה"ב בקנדה, עוד קודם, בשנת 2004, היא מונתה על ידי הנשיא דאז ג'ורג' בוש הרפובליקני כחברה במשלחת האמריקנית באו"ם.

כלי התקשורת בארה"ב מדווחים, כי מינויה של קראפט כשגרירה באו"ם זכה לתמיכה ממזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו והיועץ האמריקני לביטחון לאומי ג'ון בולטון.

המינוי שלה בא בעקבות הודעת הפרישה לפני מספר חודשים של השגרירה ניקי היילי, שזכתה לאהדה רבה בישראל לאור התנהלותה התוקפנית נגד אויבי ישראל.

אחד מנאומיה של היילי (צילום: איפא"ק)

תחילה מינה כזכור טראמפ את דוברת מחלקת המדינה הת'ר נאוארט לתפקיד השגרירה באו"ם, אך זו הודיעה לפני כמה ימים כי היא מסירה את שמה: "החודשיים האחרונים היו מפרכים עבור המשפחה שלי", נימקה.

יצוין, כי קלי קראפט נשואה למיליארדר ג'ו קראפט שעיסוקו בתחום מכרות הפחם, ושניהם תרמו בעבר לא מעט כספים לקמפיינים הפוליטיים של טראמפ, טרם בחירתו לנשיא ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר