"מעשי רצח ודיכוי"

"נטורי קרתא" הפגינו עם הפלסטינים בחברון נגד המדינה

בהפגנה שהתקיימה ביום שישי, בחלק הפלסטיני של חברון, השתתפו עשרות פעילי "נטורי קרתא", שצעדו ומחו נגד המדינה הציונית ונגד "מעשי הרצח, הדיכוי, וגזל אדמות הפלסטינים" (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בהפגנה שהתקיימה ביום שישי, בחלק הפלסטיני של העיר חברון, השתתפו עשרות יהודים אנטי-ציונים, פעילי נטורי קרתא, שצעדו ומחו נגד המדינה הציונית ונגד "מעשי הרצח, הדיכוי, וגזל אדמות הפלסטינים", שמתבצעים לטענתם, מידי יום, כבר עשרות שנים.

הפעילים הקיצוניים התקבלו על ידי תושבי העיר הפלסטינים, שהצהירו בפניהם שאין להם כעס ושנאה כלשהיא כלפי יהודים שאינם ציונים, והכריזו ש"כל מאבקם הוא נגד שלטון הציונים הפושעים שגזלו מהם את אדמתם תוך כדי מעשי רצח ודיכוי נגדם".

אחד המשתתפים מספר ל"כיכר השבת" כי "התושבים הביעו בפני פעילי הנטורי קרתא את תקוותם לחיי שלום ואחווה עם היהודים בכל שטחי ארץ הקודש, ובפרט בעיר חברון, כבשנים עברו, וכפי שחיו מוסלמים ויהודים מאות שנים, עד לבואם של הציונים ומעשי ההתגרות והפשעים שלהם שגררו את יושבי הארץ למאורעות תרפ"ט ולמציאות העגומה והסבל הנורא ליהודים ולמוסלמים עד לימינו אנו".

לאחר ההפגנה ביקרו הפעילים הקיצוניים באתר הקבר של עתניאל בן קנז, וסיכמו יחד עם תושבי האזור הפלסטינים על מספר ימי ביקורים רבים של יהודים שאינם ציונים באתר הקבר, ללא צורך בתיאום כלשהו, בליווי או באישור מיוחד.

כידוע, הכניסה לאזרחי ישראל אל קברו של עתניאל בן קנז, אפשרית רק 3 פעמים בשנה, ואך ורק באישור מיוחד, תוך ליווי ואבטחה כבדה של צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר