כמעט ח"כ

העיתונאי חושף: הייתי בדרך לשריון ב'ליכוד'

שמעון ריקלין, מגיש ופרשן בערוץ 20 היה אמור להיות משוריין במקום 28 ברשימת הליכוד, אך בסופו של דבר החליט נתניהו להקצות את המקום לטובת איש מפלגת הבית היהודי (פוליטי)

ריקלין (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

איש התקשורת שמעון ריקלין, מאשר היום (ראשון) את הדיווחים ולפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לו שריון במקום ריאלי ברשימת הליכוד. בסופו של דבר, נתניהו חזר בו.

הליכוד איפשר לנתניהו לשריין 2 מועמדים מטעמו. במקום ה-28, הנחשב לריאלי על פי מרבית הסקרים, ובמקום ה-41, מיקום שלא נחשב לריאלי.

בשל איחוד מפלגות הימין, החליט בסופו של דבר נתניהו לשריין במקום הריאלי את ח"כ אלי בן דהן ממפלגת הבית היהודי, כחלק מדיל לריצה משותפת של האיחוד הלאומי, הבית היהודי ועוצמה יהודית.

"אין ברירה אלא להבהיר. כמעט והייתי משוריין במקום 28 בליכוד", כתב היום ריקלין בציוץ בחשבון הטוויטר שלו. הוא הסביר, כי "בדרך לניצחון המאמן חשב שעדיף לשלב ידיים בגוש ובצדק".

ריקלין הבהיר עם זאת כי הוא עדיין תומך בליכוד. "למרות זאת אני ממשיך לתמוך בנתניהו בכל הכח כי זה לטובת ישראל וכי אני משוכנע שהוא אינו מושחת".

יצוין כי לא מדובר בפעם הראשונה שריקלין כמעט והצטרף לזירה הפוליטית. בבחירות הפנימיות של מפלגת הבית היהודי לקראת הכנסת העשרים, התמודד אך הגיע רק למקום 16, שלא היה ריאלי.

במקום ה-41 ברשימת הליכוד, שריין ראש הממשלה נתניהו את ארז תדמור, עיתונאי ופובליציסט, שמונה במקביל במערכת הבחירות הנוכחית גם ליועץ ודובר מטה ההסברה של מפלגת הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר