"כיכר הייטק"

כמה חרדים יש בהייטק ומי ישקיע בסטארטאפים שלהם?

בפרק השני של "הייטק בכיכר": משה פרידמן שלמד בחברון וכיום מנכ"ל קרן השקעות במגזר החרדי על תופעת ההייטק החרדי, ואורן גדות מנכ"ל אינקוביט, האיש שאולי יממן לכם את הסטארטאפ הבא • צפו (דיגיטל)

מנהל אולפן: אריאל ליבא (צילום: כיכר השבת)

עוד תכנית איכותית מבית אולפן כיכר השבת: אחרי "ישי ורבינא בכיכר", "המבקר", "פרספקטיבה", "המחלקה המשפטית", ו"לדבר על זה" אולפן 'כיכר השבת' בתכנית נוספת - "כיכר הייטק" - תכנית אקטואליה על חדשנות יזמות והייטק.

ב"כיכר הייטק" יתארחו מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלאלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגיה.

בפרק השני של כיכר ההייטק: משה פרידמן, מי שלמד בישיבת חברון, הקים מיזם טכנולוגי, וכיום מנהל את קמאטק - מתחם יזמות, קרן השקעות בסטארטאפים חרדים, והשמה של חרדים בחברות ההייטק המובילות.

כמי שמוביל את המיזם אמפרסנד - בית חם ליזמים חרדים בהפרדה מלאה עם מיקרוגל שלא ידוע כשרותו, יספר לנו משה פרידמן כמה סטארטאפים חרדים יש? דוגמאות לסטארטאפים מוצלחים, ואיך משלבים יזמים חרדים בחברות כמו מייקרוסופט וגוגל.

בהמשך מתארח אורן גדות מנכ״ל אינקוביט - קרן השקעות במיזמים שבבעלות אלביט מערכות, שמספר לנו על אלביט שרוכשת חברה בכמעט שני מיליארד שקלים - ומצד שני משקיעה במיזמים חדשים של מנופים, חולצות שכוללות טכנולוגיות ברמת האריג למדידת דופק, ויספר לנו באיזה עוד מיזמים הם מחפש להשקיע.

צפו בפרק השני

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר