צפו בתיעוד

סוכלה הברחת 37 אקדחים מירדן לישראל

אמצעים טכנולוגיים 'מתקדמים מאד', תצפיות, מארבים ו'שיטות פעולה חסויות' הובילו לסיכולה של הברחת נשקים גדולה • 4 חשודים תושבי אזור שכם נעצרו לחקירה (חדשות)

האקדחים מוצאים מהתיק (צילום: דוברות המשטרה - מג"ב)

לוחמי החטיבה הטקטית של משמר הגבול ומשטרת ישראל סיכלו לפני מספר שבועות הברחת עשרות אקדחים מירדן לשטח ישראל, כך הותר הערב (ראשון) לפרסום.

לפי מפקד הפעילות, "מדובר בפעילות מבצעית מורכבת, ששילבה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מאוד לצד לוחמים שפעלו במספר מתארים בין היתר תצפיות, מארבים ושיטות פעולה חסויות".

על פי מג"ב, "במהלך הפעילות, שנמשכה עשרות שעות, הבחינו הלוחמים בחשוד שניסה לחצות את הגבול באזור צפון בקעת הירדן כשעל גבו תיק גדול.

"בפעילות המורכבת שכללה שיטות פעולה מתקדמות מאוד, הביאו הלוחמים למעצרו של החשוד, שניסה ככל הנראה להבריח את אמצעי הלחימה. בחיפוש בתיקו נמצאו 37 אקדחים מסוגים שונים. בנוסף הצליחו הכוחות להביא למעצרם של שלושה חשודים נוספים, שהמתינו לו בשני כלי רכב בשטח ישראל. החשודים, על פי החשד, היו אמורים לקלוט אותו ולהסיע אותו מהמקום".

לפי הדיווח, ארבעת החשודים - החשוד בהברחה, פלסטיני מאזור שכם בשנות ה-40 לחייו ושלושת החשודים הנוספים שנעצרו בשני הרכבים - גם הם פלסטינים תושבי אזור שכם, נעצרו להמשך חקירת גורמי הביטחון.

ממשמר הגבול נמסר, כי "החטיבה הטקטית מביאה לזירה המבצעית של משטרת ישראל יכולות רבות ומגוונות, המאפשרות פתרונות מבצעיים יצירתיים ומתוחכמים, למיגור הפשיעה ולמאבק בטרור. השילוב של טכנולוגיות מתקדמות עם כוח אדם מיומן מאוד, הוא שאפשר את ההצלחה המבצעית וסיכול ההברחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר