חקירת האסון ב-443

שני הנהגים יואשמו בהתהפכות האוטובוס

בימים הקרובים צפוי לעבור תיק החקירה לידי הפרקליטות, ותגיע לסיומה הרשמי • לפי דיווח בתאגיד 'כאן', נהג האוטובוס ונהג הטרנזיט שעצר בצד הדרך יואשמו בגרימת מוות (חדשות)

זירת האסון הקשה (צילום: דוברות המשטרה וכיכר השבת)

החקירה מגיעה לסיומה: בימים הקרובים צפויה חקירת התהפכות האוטובוס בכביש 443, בה נהרגו שתי נשים ממודיעין עילית, להגיע לסיומה.

התאונה הקשה, שאירעה לפני שבועיים, גבתה כזכור את חייהן של רחל חיה גוטמן ורוחמה רוזן, עליהן השלום, ופצעה עשרות נוספים. התהפכות האוטובוס נגרמה מבלימה פתאומית של מכונית מסוג טרנזיט שנסעה לפני האוטובוס, ועצרה במטרה להגיש עזרה בתאונה אחרת שאירעה בנתיב הנגדי.

בעקבות מידע זה שהגיע בחקירה הראשונית, הוחלט לחקור את נהג האוטובוס ולשלול את רשיון הנהיגה שלו לתשעים יום. צעדים אלו ננקטו גם בעניינו של נהג המכונית הפרטית.

צפו בכתבה המסכמת את התאונה

כעת, על פי דיווח בחדשות תאגיד השידור 'כאן', מסתמן כי הושגה פריצת הדרך הנדרשת בחקירת האסון הקשה, ובימים הקרובים צפוי לעבור התיק לידי הפרקליטות ובכך תגיע החקירה לסיומה הרשמי.

לפי הדיווח, נמצאה תשתית ראייתית מספקת לצורך העמדתם לדין של שני הנהגים: נהג האוטובוס - שלא שמר על מרחק סביר מן המכונית שלפניו, ונהג הטרנזיט - שעצר באופן מסוכן בשול הדרך.

משטרת ישראל - מחוז ש"י, מייחסת לשני הנהגים גרימת מוות ברשלנות. הפרקליטות תקבע אם יש בכך די בכדי להעמיד את השניים לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר