מי רוצה להיות מיליונר: לא תאמינו איזו תכונה מנבאת עושר עתידי

אנו מתקשים לדחות סיפוקים. מודים. זה בא לידי ביטוי בדיאטות מרובות ובמסעות של קניות חסרות מעצורים. מי היה מאמין שזה פוגע בסיכוי שלנו להפוך למיליונרים, ולא רק בגלל הכסף שנשפך? (כלכלה)

(צילום: Andrea Natali on Unsplash)

יתכן שרכשתם השכלה גבוהה באוניברסיטה הנחשבת ביותר ואתם אוחזים במשרה מעולה עם משכורת מכובדת בצידה, אבל על פי מחקר שפורסם לאחרונה בכתב העת המדעי "Frontier in Psychology", הגורם מספר אחד שמנבא את העושר העתידי שלכם עשוי להפתיע אתכם כהוגן: היכולת שלכם לדחות סיפוקים. (במילים אחרות, כמה טובים אתם בשליטה על הדחף לקנות?)

כפי שמתברר מן המחקר, היכולת לעכב סיפוקים קשורה באופן ישיר ל"אפשרויות חיים רצויות אחרות", בהתאם לדברי החוקרים, אשר יכולה להציב מחסומים בדרך להשגת משכורת / הכנסות גבוהות יותר.

לפי המחקר, אם אתם לא יכולים לדחות סיפוקים, זה יכול לסמן על "מפל של התנהגויות שליליות שמפריעות לאנשים מלחפש אחר השכלה, ויכולות בסופו של דבר למנוע כניסה לכמה נישות תעסוקתיות משתלמות ביותר".

אז בפעם הבאה שאתם יושבים עם הלפטופ ועורכים קניות באינטרנט, אלא אם כן הן חיוניות, שקלו להכין רשימת משאלות של פריטים שאותם אתם בוחרים לשמור בצד ולא ממהרים לרכוש ולבזבז את הכסף שלכם בחוסר שליטה.

צילום: Alejandro Escamilla on Unsplash

כי, היי, גם אם אתם ממתינים יום אחד בלבד עד שתקנו, זה יכול להיות ההבדל הדק שיהפוך אתכם למיליונרים יום אחד ואף אחד לא רוצה להחריב את הסיכוי הקלוש שלו להפוך לאיל הון ביום מן הימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר