ההתבטאות וההבהרה

רק ביבי? מרגי: לא מטילים וטו על אף אחד

הצהרתו של הח"כ הביאה לתמיהה האם למרות הבטחת הקמפיין בש"ס לא יהססו להצטרף בסופו של דבר לממשלה בראשות גנץ אך מרגי מיהר להבהיר: פרשנות מנותקת (פוליטי)

מרגי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מאז פתיחת מערכת הבחירות דואגים בש"ס להצהיר מעל כל במה אפשרית, כי יתמכו רק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, וכי מדובר באופציה היחידה מבחינתם. במפלגה אף ניסו שהדבר יהיה כתוב על פתק הבחירה של המפלגה, בקשה שנדחתה על ידי וועדת הבחירות.

הבוקר (שני), הביאו ב'כאן חדשות' הקלטה בה נשמע ח"כ יעקב מרגי, מבהיר, כי מפלגתו, ש"ס, לא מטילה וטו על אף מועמד.

הדברים נאמרו בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה שם אמר מרגי, "אנחנו לא מטילים וטו. אנחנו נצטרף לממשלה שקווי היסוד שלה יתאימו פחות או יותר לקווי היסוד של המצע שלנו".

תעמולת ש"ס 'ביבי צריך ש"ס חזקה' (צילום: קמפיין הבחירות)

"אם מפלגה תבוא ותאמר לכם שהיא תתעקש על כל מה שכתוב במצע שלה", המשיך מרגי, "היא מרמה אתכם. האופי של משטר קואליציוני זה שכל המפלגות מסכימות לוותר על כמה דברים כדי להגיע למכנה משותף רחב יותר. אף אחד לא מביא את כל מצעו לקואליציה".

היה מי שדאג לייצר הקשר בין הדברים, ולטעון כי בניגוד להצהרות הפומביות, בש"ס עלולים להצטרף בסופו של דבר לממשלה בראשות בני גנץ, אך מרגי מיהר להבהיר את הדברים.

"למי שמתעורר הבוקר עם ספק או מנסה לעורר ספקות אני מבהיר ומסביר את דברי: ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה", הבהיר מרגי בציוץ בטוויטר. "כל פרשנות אחרת לדברי מנותקת מהשאלה שנשאלתי על חרמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר