ישיבת באר יצחק - חנכה בירושלים את בנינה המשופץ

ביום ראשון האחרון התקיים בירושלים ערב מרגש עד דמעות - חנוכת הבית בהיכל ישיבת באר יצחק (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת באר יצחק שוכנת בפאתי שכונת רמת אשכול בירושלים ובראשה עומד הרב יונתן ישראלי שליט"א, הישיבה מטפלת בכ- 130 בני נוער כ"י ומעניקה להם בית חם וטיפול מסור ע"י אנשי מקצוע שעברו הכשרה מקצועית והם מלווים את בני הנוער בלימודם התורני תוך דגש על מידות טובות ויראת שמים.
הצוות החם והמסור עושה לילות כימים עבור ההשקעה בבני הנוער והכוונתם במסילה העולה בית אל, אך בשנים האחרונות התנהלה הישיבה במבנה שלא הצליח להכיל את הפעילות הרבה עד כדי כך שלא היה ראוי לשימוש ולכן בשיתוף המחלקה לק"נ בעירית ירושלים הוחלט על מתן מענה של שיפוץ רחב ומקיף ע"י מנהל ק"נ מר צחי גולן והושקעו כחצי מליון ש"ח בשיפוץ המבנה ותודה לאל בימים האחרונים ברכו על המוגמר וחגגו ברוב פאר והדר ערב חנוכת הבית לשמחת הנערים ולרווחתם.

בערב קדוש זה סיימו הנערים 4 מסכתות שנלמדו במשך כשנה בעמל רב ובחשק גדול. הורי הנערים שהשתתפו באירוע לא הציחו להסתיר את התרגשותם מהעובדה שבניהם זכו ועמדו ביעד של סיום מסכת וניתן היה לראות על פניהם כיצד רווים נחת מכך.

את המעמד הגדול כיבד מרן הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון הגדול הרב יצחק יוסף שליט"א אשר נשא דברי חיזוק ועודד את הבחורים ללימוד התורה תוך דגש על לימוד ההלכה בפרט.

כמו כן נטל חלק באירוע חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי שבמשך שנים ארוכות עומד לצד המוסד תוך מתן גיבוי מלא, חבר הכנסת מסר בדבריו כי יש צורך להקים בניין אשר יוכל לתת מענה הולם שיכלול בתוכו את כל הצרכים המיוחדים לבני הנוער.

גם מ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן שמגיע לביקורים מפעם לפעם במוסד השתתף בחנוכת הבית והביע את אמונו בצוות החם המוסרים את נפשם למען הנערים, כ"כ הביע את רצונו לפעול למען הרחבת תקנים למוסד.

סגן ראש העיר הרב אברהם בצלאל שמכיר באופן אישי את הצוות החם ומלווה את המקום עוד מזמן היותו חבר מועצה ומחזיק תיק ק"נ שיתף את הנוכחים בהערכה הרבה אותה רוחש לעבודה הנפלאה שנעשית במשך שנים במסירות נפש של ממש מצד הצוות המסור.

כ"כ השתתפו מחזיקי התיק הרב צביקה אסולין הרב אלחנן גרוסבוים והרב יונתן יוסף שהביעו את התרגשותם הגדולה מפעילות הקודש שנעשית במקום.

סגן ראש מנהל חינוך מר זימי זמרן נכח אף הוא באירוע המרגש והביע נכונות לפתיחה של מרכז הכשרות מקצועיות שייתן מענה הולם עבור כל בחור ובחור בנפרד המותאם לצרכיו.

בהמשך הערב כיבד את המעמד בנוכחותו רבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר שליט"א שנשא מדברותיו דברי חיזוק ועידוד והביע את התפעלותו מפעילות קודש זו של הצלת נפשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר