חיסול ללא מעצורים

לאחר חיסולו של היעד: זייפו את לוחית רישוי

שני רעולי פנים חיסלו את היעד שלהם בתוך חניון של מגדל ברמת גן, לחיסול הם הגיעו מוכנים; זייפו לוחית רישוי של אחד מתושבי המגדל כדי לצאת ולהכנס בלי לעורר חשד (פלילים)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

חוקרי המשטרה שחוקרים את חיסול הצעיר היום (שלישי), ברמת גן, חושדים שהחשודים שכפלו מראש את הלוחית רישוי של אחד מתושבי המגדל, וכך הצליחו לצאת מחניון המגדל באין מפריע.

ככור, הבוקר ברמת גן במגדל מגורים בשם 'רמה', שנמצא בצומת הרחובות ז'בוטינסקי וביאליק, נורה מטווח קצר בחור צעיר שהיה רכוב על אופנועו. בתיעוד שהתפרסם נראו שני רעולי פנים, שהתקרבו לנרצח כשהוא הגיע לקחת את אופנועו וירו בו מקרוב למוות.

בסרטון שהתפרסם, רואים בבירור את מספר הרכב בו נסעו המתנקשים, אך לאחר בדיקה קצרה התגלה כי לוחית הרישוי הייתה שייכת לאחד מתושבי המגדל, והחשודים שכפלו מראש את לוחית הרישוי, כדי שיוכלו להיכנס ולצאת אוטומטית מהמגדל.

תושבי המגדל נמצאים במערכת הממוחשבת של המחסום ושער הכניסה עולה באופן אוטומטי בכניסתם וביציאתם. וגם, כדי לגרום למשטרה, להתעכב בניתוח הפרשה.

הצעיר שנרצח, היה בכותרות לאחרונה לאחר ששמו נקשר לפיצוץ שאירע בתוך רכב, בשכונת התקווה בתל אביב. יחד עם זאת, אותו צעיר לא נחקר ולא תושאל על האירוע המדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר