בדרך למוסקבה

נתניהו: "נפעל עד שנוציא את האיראנים מסוריה"

ראש הממשלה נתניהו ימריא הערב (שלישי) למוסקבה, שם ייפגש מחר עם נשיא רוסיה פוטין וידון עמו בהתבססות איראן בסוריה, תוך שהוא מבטיח להמשיך לפעול נגד איראן (חדשות)

(צילום: רועי אברהם / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא הערב (שלישי) מישראל למוסקבה, שם ייפגש מחר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וידון עמו בהתבססות של איראן בסוריה.

לקראת פגישתו עם פוטין, אומר נתניהו כי "במוקד השיחות שלנו - ההתבססות האיראנית בסוריה. אנחנו פועלים נגדה, אנחנו תוקפים את הבסיסים שלה ואנחנו נמשיך לפעול נגדה – ועל כך אשוחח עם הנשיא".

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "נמשיך לפעול עד שנוציא את האיראנים מסוריה, כי איראן מאיימת בהשמדת ישראל ולא ניתן לה בסיס קרוב לגבולנו".

כזכור, פגישתם של נתניהו ופוטין שתוכננה לשבוע שעבר נדחתה על ידי נתניהו, בעקבות מאמציו להביא לאיחוד מפלגות הימין, מאמץ שהוכתר בהצלחה, בריצה משותפת של הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית.

ביום חמישי שעבר, שוחחו ראש הממשלה נתניהו והנשיא פוטין בטלפון ודנו בהתפתחויות האזוריות. נתניהו ופוטין סיכמו לקיים פגישת עבודה ברוסיה - שתערך מחר. ראש הממשלה בירך את הנשיא פוטין ואת העם הרוסי לרגל יום מגן המולדת המצוין במדינה.

בחודשים האחרונים, בעקבות התקרית בה הפילו מטוס רוסי לפני כחמישה חודשים, נרשמה התערערות ביחסי ישראל - רוסיה, ומספר השיחות והפגישות בין נתניהו לפוטין ירדו משמעותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר