בחירות 2019

סערה פוליטית בגלל סרטון של 'הליכוד TV'

סרטון של 'הליכוד TV' נגד בני גנץ ששילב תמונה מבית עלמין צבאי, עורר סערה במערכת הפוליטית ובהוראת רוה"מ נתניהו, הסרטון הוסר והאחראים לו הושעו - עד להודעה חדשה (בארץ)

עברי ובית העלמין הצבאי (צילום: הליכוד TV)

סרטון של 'הליכוד TV' ששילב תמונה מבית עלמין צבאי, עורר הערב (שלישי) סערה במערכת הפוליטית ובהוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסרטון הוסר והאחראים לו הושעו - עד להודעה חדשה.

בסרטון נראה הפובליציסט אבישי עברי תוקף את בני גנץ ומזהיר מפני פיגועים אם גנץ יהיה בשלטון, וזאת על רקע תמונות מפיגועים שונים. בסוף הסרטון הוא נראה כשברקע בית עלמין צבאי ואומר - "גנץ זה שמאל ושמאל זה מסוכן".

ברשימת "כחול לבן" אמרו כי "חיילי צה"ל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. ‏נתניהו, לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. ‏תתבייש נתניהו".

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, אמר: "‏עד כאן ביבי. לחלקות הצבאיות אתה לא מכניס את הטינופת שלך. תתנצל בפני גנץ והמשפחות".

גם במרצ תקפו את נתניהו ואמרו כי "לנתניהו ולימין כבר אין גבולות. מי שהצניח את הכהניסטים לכנסת, עכשיו גם מעז לשחרר לאוויר סרטון מחלחל בכיכובו של האיש שרק השבוע הצדיק את הרוצח גולדשטיין".

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, ראש רשימת "גשר", אמרה כי היא "מגנה את השימוש הציני בחללי צה"ל לצרכי תעמולה פוליטית. פשוט דוחה. זה לא הליכוד שגדלתי עליו. יש גבול".

נתניהו פרסם הודעה מיוחדת בה הוא אמר כי "מיד כשדווחתי הערב על טעות העריכה המצערת שנעשתה במטה הליכוד, הנחיתי להסיר את התמונה, לתחקר את האירוע ולנקוט צעדים נגד האחראים לתקלה. כאח שכול שב-43 השנים האחרונות עולה לקבר אחיו ז"ל בהר הרצל, אני מבין היטב את כאב המשפחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר