התנער מהסרטון

נתניהו: אחזור ממוסקבה - עם כל המטרות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת לפנות בוקר במוסקבה לקראת פגישתו עם הנשיא פוטין. בטרם המראתו התנער מהסרטון של 'הליכוד' והבהיר חלק ממטרות נסיעתו (חדשות)

נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה (רביעי) למוסקבה לקראת פגישתו היום עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. נתניהו נחת במוסקבה לפנות בוקר.

בטרם המראתו, אמר נתניהו כי "אנחנו יוצאים לפגישה חשובה מאוד עם הנשיא פוטין במוסקבה. זה לא נכון שזו הפגישה הראשונה שלי איתו מאז הפלת מטוס האיליושין על ידי כוחות סוריה, כי פגשתי אותו בפריז ודיברנו על כך שניפגש שוב ואכן אנחנו עושים זאת. מאז כמובן שוחחנו בטלפון כמה פעמים, לרבות לפני ימים אחדים".

"השיחה בוודאי תעסוק בכמה נושאים", הוסיף ראש הממשלה, "אבל מבחינתנו מוקד השיחות זה הנושא של מניעת ההתבססות של איראן בסוריה. התבססות של מדינה שאומרת במפורש שמטרתה לחסל אותנו. אתם יודעים שכשאני אומר שאנחנו פועלים נגד זה, אלה לא מילים בעלמא".

נתניהו הוסיף ואמר כי"אני גם אכנס כמובן לפרטים עם הנשיא פוטין, כפי שאנחנו נוהגים לעשות על מנת להבטיח שהצבא של רוסיה וצבא ההגנה לישראל מתואמים באופן כזה שנמנע חיכוך ונמנע התנגשות בינינו. עד היום זה הצליח וחשוב שזה יצליח גם בהמשך. זו המטרה המרכזית שלשמה אני נוסע למוסקבה, יש עוד מטרות".

במענה לשאלות הוסיף רה"מ נתניהו: "אני מתכוון לממש את כל המטרות שלשמן אני יוצא למוסקבה ואנחנו נחזור כשהן יושגו".

אל ראש הממשלה מתלווים השר זאב אלקין, ראש המל"ל מאיר בן שבת ור' אמ"ן אלוף תמיר היימן.

בדבריו, התייחס נתניהו גם לסערת הסרטון של 'הליכוד' בו נעשה שימוש בתמונה מבית עלמין צבאי ואמר: "אני ראיתי את הסרטון הזה והזדעזעתי. מיד התקשרתי וביקשתי להסיר אותו. ביקשתי גם לבדוק מי עשה את זה איך זה קרה ולהרחיק את מי שעשה את זה מהקמפיין".

"אני מבין ללב המשפחות השכולות משום שאני חלק מהן. ‏אני 43 שנים עולה לקבר של אחי יוני ז"ל", הוסיף ראש הממשלה.

כפי שדווח אמש, נתניהו החליט לקצר את שהותו במוסקבה, ולחזור כבר הלילה לישראל, זאת כחלק מההיערכות לפרסום החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בתיקי החקירות נגדו, שייתכן ויתפרסמו כבר מחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר