הכלה המתופפת

ההתחייבות של האחים יואלי ורולי דיקמן לבד"צ 'העדה'

בעקבות סיפור "הכלה המתופפת", האחים יואלי ורולי דיקמן חתמו על מכתב התחייבות לבד"צ 'העדה החרדית' שבעתיד לא יקרו דברים כאלה, אחרת יצא נגדם איסור חמור (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
האחים דיקמן (צילום: הערוץ הרשמי של רולי דיקמן)

האחים יואלי ורולי דיקמן התחייבו בפני בד"צ 'העדה החרדית' להקפיד יותר על גדרי הצניעות בשמחות בהן הן מופיעים, לאחר שאפשרו לכלה לתופף בסיום החתונה.

בהודעה שנחתמה על ידי האחים ואמרגנם עויזר דרוק נכתב: "אנו הח"מ - תזמורת דיקמן - מצטערים על מה שקרה בשבוע שעבר, מעשה אשר לא ייעשה בפירצה נוראה בגדרי הצניעות בחתונה באולמי ווגשל בבני ברק. ומתחייבים שמהיום לא יקרה דבר כזה ונתאמץ לשמור על גדרי הצניעות".

האחים הסכימו גם ל"עונש על תנאי" במידה ויחרגו מהוראות הבד"צ, "וקבלנו קנין גמור על כך שבאם חלילה יחזור הדבר על עצמו, אנו מסכימים שיודיעו ויפרסמו איסור על התזמורת להופיע בשמחות".

ההערכה היא, שהמסמך נחתם בשל העובדה שאולמי ווגשל נמצאים תחת השגחת הבד"צ העדה החרדית, ורצונם של האחים להמשיך להופיע שם.

המעבד יואלי דיקמן מסר בתגובה ל'כיכר השבת': " אנחנו תזמורת שמנגנת באירועים חרדיים ובני ישיבות לצד דינרים ואירועים תורניים, בהתאם לזאת אנחנו נשמעים לדעת תורה ולגדולי ישראל. במקרה מהסוג הזה כל הגורמים הביעו את התנצלותם על המקרה ואכן באירועים שאנו כתזמורת מופיעים בהם אין מקום לדברים מסוג זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר