פאנל עם עמית סגל

גפני ורובינשטיין על רון קובי: 'תאונה; לא יקרה פעם נוספת'

ח"כ גפני ורה"ע בני ברק רובינשטיין שוחחו בכנס השלטון המקומי עם עמית סגל, תקפו את רון קובי ודיברו על מצוקת הדיור. גפני, מצדו, התחמק מלהצהיר בנחרצות שלא ישב עם לפיד • צפו (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: גדי סיארה)

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, וראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, שוחחו במשותף עם העיתונאי עמית סגל מ'חדשות 12' במהלך כנס של השלטון המקומי, בין היתר על ראש עיריית טבריה רון קובי, על מצוקת הדיור החרדית ועל ישיבה משותפת בממשלה עם יאיר לפיד.

"אנחנו מובילים גם בממשלה וגם בכנסת את הקו הזה, של הוזלת המחירים", אמר גפני על 'מצוקת הדיור', "את המציאות הזו שלאנשים תהיה כאן עבודה, שיוכלו להתפרנס ולרכוש מוצרים. אנחנו מובילים את זה".

"אני מקווה שאני מצליח בחלק גדול מהדברים. יש לי רק בקשה אחת: תסתכלו עלינו, אנחנו חרדים, אנחנו חברתיים לכל דבר ועניין", הוסיף גפני.

על המתרחש בעיר טבריה, אמר רובינשטיין כי "טבריה זו תאונה, זה לא יקרה עוד פעם", וגפני הוסיף: "כן זה משהו אקראי, עירבנו שם שני מנהיגים של הציבור החרדי וממילא קובי נבחר. זה לא יקרה פעם נוספת".

על ראש העיר רון קובי, אמר גפני: "הוא סתם משתולל בניגוד לחוק, העברתי מכתב ליועץ המשפטי לממשלה. הטיילת היתה מלאה, באוטובוסים לא נסעו יותר משמונה נוסעים. בפעם הקודמת שהוא עשה, היה נוסע אחד".

רובינשטיין וגפני, בפאנל (צילום: גדי סיארה)

על ישיבה משותפת עם יאיר לפיד אמר גפני כי "אנחנו מפלגה ערכית. בתקופתו כשר אוצר, מעבר לעובדה שהוא לא הצליח, הוא לקח ציבור ואמר: 'פה אני מכה בכל הכוח'. גם כשהוא עשה את הפטור ממע"מ על דירות, הוא אמר: 'החרדים לא'. כמה שניסו חבריו במפלגה לשכנע אותו. זה לא קיים בעולם המערבי.

"ולכן, אנחנו מפלגה שיש לה גם כבוד, לא יכול להיות מצב שבא בן אדם שנמצא בעמדה שלטונית, ואומר: 'אני את החרדים לא רוצה'. במערכת הפוליטית אנחנו לא מכירים את המושג הזה של חזרה בתשובה, אפילו לא של החרדים.

"עם בני גנץ אין לנו בעיה, אני מכיר אותו הרבה שנים, הוא איש מעולה. הוא טעה בחבירה שלו ללפיד. הם שני אנשים שונים. גנץ הוא אדם עדין, נחמד, לפיד הוא בדיוק הפוך. ומכיון שהחבירה לא טובה, לכן נלך עם נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר