תרגיל מתוחכם

ניסיון למכור טליתות עם כיתוב נוצרי ברשת

אתר הקניות הסיני 'עלי אקספרס', מפרסם טליתות 'תמימות למראה', בתור מוצר יהודי, אך כנראה מדובר ביהודים משיחיים שמנסים לייצר לעצמם בעורמה מסווה יהודי (חדשות, בעולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכיתוב הנוצרי על העטרה של הטלית, אילוסטרציה. (צילום: יד לאחים)

זהירות! גם אם אתם אוהבים לבצע את הקניות שלכם ברשת, אל תפלו בפח של קניית טלית או ציצית ברשת. גם אם אתם צריכים את הציצית רק לצורך הצגה, או בשביל שהילד הקטן ירגיש עם הטלית כמו אבא, בתוך הטלית יכולים להיות חבויים מסרים נוצריים ומיסיונרים.

בימים האחרונים העלה מוכר בשם - Jinjin.QC Official Store באתר הקניות הסיני, 'עלי אקספרס', טליתות וציציות, והציע אותן, למכירה במחיר של 20 דולר בלבד. אלא שמתברר, כי לא רק שלא מדובר בטליתות כשרות, אלא בטליתות מיסיונריות.

למרות שממבט ראשון קשה להבחין, לאחר עיון אפשר להבחין כי בתמונת הדוגמן 'שמדגמן' את הטלית, יש לו על העטרה את הברכה הנוצרית בעברית!

(צילום מסך מתוך האתר)

על הטלית כתוב: "ברוך אתה ד'... אשר מלא את כל התורה בישוע המשיח וכסה את כולנו בצדקתו", פסוק נוצרי משיחי לכל דבר. ככל הנראה, זה לא תמים שמוכרים כזו טלית, קהל היעד של טליתות הם יהודים, ואף אחד לא יקנה טלית כפריט אופנה. היום אנשים רבים קונים דברים ברשת, ואנשים תמימים יכולים ליפול בפח, וללבוש את הטלית הזו.

'כיכר השבת', הפנה את תשומת ליבו של ארגון 'יד לאחים', והם מסרו בתגובה: "מדובר בטלית שהוכנה במיוחד על ידי אנשי הכת הנוצרית "היהודים המשיחיים" במטרה לייצר לעצמם מסווה של קבוצה יהודית.

"בעבר נתקלנו בכמה חנויות של מוצרי יודאיקה לתיירים שמכרו את הטליתות האלו, והבאנו להסרתם מהמדפים. אנו תקווה כי גם הפעם נצליח להסביר לאנשי האתר הסיני שמדובר בתרמית של כת מסוכנת והמוצר התמים נועד לשרת את מטרתם הנואלת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר