"הרקע פלילי"

שיפור במצבו של הרב דוידוביץ'; טביעות אצבע בזירה

שיפור נוסף במצבו של הרב גבריאל דודיבויץ', שהותקף בתחילת השבוע על ידי אלמונים בביתו שבארגנטינה • טביעות אצבע נחשפו בזירה • בקהילה מעריכים: "הרקע פלילי" (עולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוידוביץ' בבית החולים (צילום: שגרירות ישראל )

שיפור נוסף במצבו של הגאון רבי גבריאל דוידוביץ', שהותקף בתחילת השבוע בביתו שבארגנטינה, כאשר אלמונים חדרו לביתו והכו אותו באכזריות.

אל בית החולים מגיעים עשרות מבקרים המבקשים לחזק את רוחו של הרב שהותקף. כאשר הרב מספר למבקרים על רגעי האימה כאשר החשודים נכנסו לביתו והכו אותו תוך כדי שהם צועקים "אנחנו יודעים שאתה הרב של הקהילה".

בתוך כך, במשטרה המקומית הצליחו לגלות טביעות אצבע של החשודים, מה שמגביר את הסיכוי לחשוף את החשודים במעשה האכזרי.

בקהילה היהודית ממשיכים להעריך כי מדובר בתקיפה על רקע פלילי: "אם זה היה אירוע אנטישמי אין שום סיבה שהתוקפים לא נגעו ברבנית, באנטישמיות תוקפים את כולם, לא רק את הרב", אמר הגאון רבי יצחק סאקה, רבה של ארגנטינה, בשיחה עם "כיכר השבת".

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", הרב דוידוביץ' אוים בחודשים האחרונים על רקע 'גט כפוי' בו היה מעורב כדיין, כאשר לאחרונה אף נקטו בתאריך ה-24 לחודש, כתאריך יעד של התקיפה.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי בימים הקרובים צפויים להתכנס רבני הקהילות בארגנטינה בכדי לדון על הגברת האבטחה סביב הרבנים ובכירי הקהילה היהודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר