צפו בראיון המלא

השיחות עם גנץ והחשש מלפיד; יעקב אשר בראיון באולפן

השיחות עם גנץ; החשש מלפיד; החרדים שמצביעים לביבי; המפץ שלא היה; החרדית ברשימת כחול לבן; הפלג הירושלמי וה'נביחות' של אביגדור ליברמן • ח"כ יעקב בראיון באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ יעקב אשר, 'דגל התורה', מתייחס בראיון מיוחד ל'ישי ורבינא בכיכר' לאחדות בתוך 'יהדות התורה', החשש מ'כחול לבן' והשיחות שהיו לו עם הרמטכ"ל במיל' בני גנץ.

בפתח הראיון מתייחס ח"כ לריצה המשותפת עם 'אגודת ישראל': ,הריצה המשותפת וההסכם המוקדם והשוויוניות שהגענו אליה. הולכים לעבוד כתף אל כתף. הציבור היה מתלונן שאנחנו רבים. חלק מהציבור אמר זה לא בדיוק שוויוני גם אם יש חמישה אחוז לכאן או לכאן הבחירות המקומיות הוכיחו את גודלה של דגל התורה".

אשר מעריך כי העימות עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש תסתיים לפני הבחירות: "המריבה באלעד - זה ספיחי הבחירות המוניציפליות. מהמר שאם רצון טוב זה ייגמר עד הבחירות".

באשר לחרדים שמצביעים לליכוד אומר הח"כ מ'דגל התורה': "מצביעים לליכוד - גם 20% זה מופרז. זו תופעה של יש סוגי אנשים שבזמן בחירות באים חשבון עם המפלגה. תופעה שחוזרת על עצמה כל בחירות. אין אף מפלגה שתעשה את העבודה עבור החרדים.

"יהודי חרדי מחנך את ילדיו במקומות חרדים וחי עם גדולי ישראל. אדם כזה לא צריך את הקול קורא בשביל להצביע עבור המפלגות החרדיות. אין מפלגות חרדיות חוץ מיהדות התורה וש"ס".

באשר למועמדת עומר ינקלביץ', הנמצאת במקום ריאלי ברשימת 'כחול לבן' אומר ח"כ אשר: ,אין מקום לאיש ואישה חרדים במפלגה אחרת. זה קישוט - כל עוד זה היה רק בני גנץ. היא מצטרפת לאנשים שכל מטרתם הוא לקעקע את בתי הדין הרבניים שלא אוהב חרדים.

"אם גנץ היה מתמודד עצמאי היינו הולכים עם נתניהו בסבירות גבוהת אבל הוא לא היה פסול הוא איש הגון וישר. מבחינתו לפיד בפנים פוסל את האפשרות לממשלה. כשגנץ יפסיק את השותפות עם לפיד שירים אלינו טלפון".

לדבריו: "דיברתי עם גנץ והצעתי לו לא לחבור ליאיר לפיד. אני לא יכול להגיד לו מה לעשות. גנת היה צריך להחליט בין אבוקסיס ללפיד והכריע לפיד".

באשר לקמפיין של יו"ר 'ישראל ביתנו', אומר ח"כ אשר: "אייוט ליברמן הוא כלב נובח לא נושך. לאחרונה הוא נובח יותר מדי הגדיש את הסאה מתוך מצוקה שלו .אדם שמגיע לדציבלים כאלה זקנתו מביישת את צעירותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר