'ישי ורבינא בכיכר'

רבה הראשי של ארגנטינה, ח"כ יעקב אשר ויו"ר יחד אלי ישי

רבה של ארגנטינה על תקיפת הרב גבריאל דוידוביץ'; ח"כ יעקב אשר על גנץ לפיד, ליברמן ו'אגודה'; אלי ישי על הריצה לבד למרות הסקרים והעימות עם אריה דרעי - וכתבה על מפלגת 'נ נח' (חרדים)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

רבה של ארגנטינה, הגאון רבי יצחק סאקה, מדבר על תקיפת הגאון רבי גבריאל דוידוביץ', ההתבוללות במדינה והקשר האישי עם האפיפיור פרנציסקוס.

ח"כ יעקב אשר, 'דגל התורה', על בחירות 2019, החיבור בין יאיר לפיד לבני גנץ, הקשר האישי עם כנץ, המועמדת החרדית ב'כחול לבן', ההסתה של אביגדור ליברמן והעימות המתמשך באלעד בין 'דגל' לראש העיר ישראל פרוש.

יו"ר 'יחד', אלי ישי, על ההתמודדות בזמן שהסקרים לא נותנים סיכוי, העימות והווטו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, הקשר עם מנהיגו הרוחני הגר"מ מאזוז וחשיפת המכתב של דרעי לגר"מ.

כתבת מגזין

למצוא את מטה המפלגה הזו - לא היה קשה בכלל. את פניי קידמה מוסיקה רועשת, והרבה מוטיבציה - משל מדובר במפלגה שגורפת עשרות מנדטים.

למפלגת 'כולנו חברים נ נח' אין פוליטיקאים ממולחים, תקציבי פרסום או היסטוריה של הצלחה גדולה כשמדובר במנדטים, אבל הם ממשיכים לעשות את שלהם, וכנראה לא ייעלמו לנו מהנוף עוד שנים רבות.

יוחנן בלייך יצא לשמוע מבכירי המפלגה, מה הם באמת רוצים במירוץ הזה לכנסת.

העימות השבועי

ישי ורבינא מדברים על תמיכת החרידם בראש הממשלה בנימין נתניהו, למרות החקירות נגדו, האם אלי ישי צריך לפרוש? והפזילה של 'דגל התורה' לקולות בני התורה הספרדים.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר