מעקב 'כיכר השבת'

נמצא פתרון: החרדים יוכלו לעבוד בקלפיות

בעקבות הפרסום אמש ב'כיכר השבת', הגיעו שני חברי הכנסת חרדים לסיכום מול וועדת הבחירות המרכזית, שיאפשר לחרדים לעבוד בקלפיות בלי להיכנס לתוך המכון הקונסרבטיבי (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

נמצא פתרון לבעיית החרדים שרוצים לשמש כמזכירי ויושבי ראש של קלפיות ביום הבחירות. בכתבה שפורסמה אמש (רביעי), עלה כי וועדת הבחירות המרכזית, מדירה את הציבור החרדי מלהשתתף בכנס הסיום שלה, שנערך במקום קונסרבטיבי, ובעקבות כך, הם לא יוכלו לשמש כמזכירי, וכיושבי ראש של קלפיות ביום הבחירות. לאחר מעקב צמוד של 'כיכר השבת', יש פתרון לציבור החרדי.

'כיכר השבת', פנה ל'וועדת הבחירות המרכזית', אך הם לא נתנו פתרון מעשי, לאנשים שעברו את כל התהליך וכעת תקועים בלי אפשרות להשלים את מה שמוטל עליהם לצורך התפקיד.

ח"כ מיכאל מלכיאלי, היה הראשון להתגייס, לטובת אותם אברכים. אמנם, למרות הכאב שהביע בפנינו על כך, שוועדת הבחירות מחליטה לעשות יום כזה, במקום שנוי במחלוקת, הוא לא הצליח למנוע את 'יום ההדרכה' במרכז הקונסרבטיבי.

ח"כ יעקב אשר, גם נכנס לתוך הנושא, ושניהם יחד עבדו במהלך היום כדי למצוא פתרון - אולי לא מושלם, אך הוא יספק את כל הנוגעים בדבר.

לאחר בדיקה, התברר שיש לפחות עוד 2 מקומות בירושלים שם אפשר לבצע את יום ההדרכה, וככל הנראה מי שנרשם בשבוע האחרון, לא הצליח להירשם למקום אחר, בגלל שנגמרו המקומות בשתי האתרים הנוספים.

כאן נכנסו שני הח"כים והביאו פתרון, בתיאום מול 'וועדת הבחירות', שם התחייבו, כי כל אחד שיפנה לוועדת הבחירות ויבקש לא להיות משובץ במרכז שכטר הקונסרבטיבי, פנייתו תתקבל מיד, ויעבירו אותו למקום אחר בירושלים.

מי שבכל אופן נתקל בבעיה, יוכל לפנות ללשכת מנהלת ועדת הבחירות הארצית, אורלי עדס, בטלפון מספר: 02-6753105

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר