תדרוך לשרי 'הליכוד'

נתניהו: "התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמתמודד עם כתב החשדות נגדו, ערך תדרוך לשרים וח"כים בליכוד, לקראת המשך הקמפיין של המפלגה, וטען כי "התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח" (פוליטי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתמודד עם כתב החשדות שפרסם נגדו היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ערך הבוקר (ראשון) תדרוך לשרים וח"כים בליכוד, לקראת המשך הקמפיין של המפלגה.

במהלך התדרוך, שב נתניהו על המסרים כי בני גנץ הוא שמאל ואמר כי "בסוף בבחירות האלה, הבחירה היא בין ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי".

לטענת נתניהו, "התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח".

"לפיד וגנץ מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל", המשיך ראש הממשלה, "התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ. לא, לא מה שאתם חושבים. הם מסתירים את העובדה ששנה אחרי צוק איתן, גנץ השתתף בטקס זיכרון לאלף מחבלי החמאס שנהרגו בצוק איתן. תראו מה התקשורת מסתירה על גנץ! זה שמאל".

נתניהו המשיך ואמר בתדרוך כי "גנץ אומר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים, זה שמאל. והיום אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא ישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אמר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה".

"כל האסטרטגיה שלהם מתבססת על זה שלפיד וגנץ הם לא שמאל. אם נבהיר את האמת הזאת לציבור, הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח", סיים ראש הממשלה את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר