הסכנות לנשים - בעבודה

נאום התוכחה של חבר המועצת: "זה מתנקם בילדים שלנו"

חבר 'המועצת' הגאון רבי דוד כהן בנאום תוכחה מפרט את הסכנות לנשים חרדיות במקומות העבודה, מבהיר כי למרות הסכנות - לא מציאותי שאישה תעבוד רק בהוראה ומתריע מפני ההשלכות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגאון רבי דוד כהן (צילום: פלאש 90)

"ישנה מתירנות גדולה במקומות עבודה, כל המחסומים בין איש לאישה כבר לא קיימים", במילים אלו פתח חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן, את דבריו אמש (מוצאי שבת) בפני מנהלי הסמינרים והורי הבנות החרדיות בכנס חירום שנערך בבני ברק.

בכנס הסגור נאמרו דברים חריפים נגד עבודתן של נשים חרדיות במקומות עבודה שאינם באווירה חרדית. "האווירה במקומות האלה היא של מתירנות גדולה", אמר ראש ישיבת חברון והוסיף, "כל המחסומים בין איש לאישה לא קיימים, יש מקומות שקוראים בשמות הפרטיים של האישה, יסודות הצניעות נפרצים שם".

"אני לא מדבר על דברים אסורים", הבהיר ראש הישיבה, "עצם החשיפה לפעמים עם עובדות חילוניות יוצר מצב של קרירות בכל היסודות של צורת הבית. יש עולם מתירני, אכזרי ורע. נשים נחשפות לעולם שנראה כביכול עולם נוצץ, צריכים לתת את דעתנו לנושא".

יחד עם זאת הבהיר הגר"ד כהן כי "לא מציאותי לקבוע שאישה חרדית תעבוד רק בהוראה, באנו להתעורר לשמירה מעולה והתבוננות יתר על מקומות העבודה. לפעמים גם בוסים חרדים מסוכנים, יש משמעות גדולה אם האישה נמצאת יחד עם גברים או לא. יש מסגרות שקוראים לזה גיבוש זה לעשות קירור לבבות, אנחנו לא רוצים גיבוש. יש סכנות גדולות שזה אחוז מעט ויש סכנות כלליות שחשופים להשפעה של החברה".

"לפעמים", מתריע הגר"ד, "נמצאים עם נשים חילוניות או חרדיות לייט, יש להן השפעה ומקררות את המושגים. כל מקום עבודה צריך לבדוק את כל הפרטים ולעשות שאלת חכם האם ראוי לאישה ללכת למקום כזה או לא. גם אם אין חשיפה ממש לדברים אסורים החברה יכולה להשפיע".

"יש פה נושא נוסף, זה הנושא של הטכנולוגיה הארורה של המחשבים והאינטרנט. ההשפעה של המכשיר הזה השפעה שאין כדוגמתה. אם הולכים למקום העבודה, צריך שיהיה את החסימה הכי טובה. שהכל יהיה על טהרת הקודש", הוסיף הגר"ד כהן.

בסיום דבריו התריע הגר"ד כהן כי "כשהאמא נחשפת ופוזלת לעולם אחר - זה מתנקם גם בילדים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר