"לא הבטחנו לקיים"

'כנס ההדרכה' יתקיים אצל הקונסרבטיבים

למרות ההבטחות שנתנו ל'כיכר השבת', היום (ראשון) יתקיים כנס ההדרכה במקום קונסרבטיבי - מקום שאין רוח חכמים נוחה ממנו • בדיעבד אפשר יהיה להשתתף (חדשות, חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חרדים בבחירות, אילסטרוציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

היום (ראשון) יתקיים כנס ההדרכה למזכירי וראשי הקלפיות, במכון שכטר הקונסרבטיבי וזה למרות ההבטחות של הגוף האחראי - 'וועדת הבחירות המרכזית'.

כזכור, בשבוע שעבר דווח לראשונה ב'כיכר השבת' כי ועדת הבחירות החליטה לקיים כנס הדרכה במקום קונסרבטיבי. העיסוק התקשורתי בנושא הביא את וועדת הבחירות להגיע לסיכום, כי כל חרדי שייבחר לא להשתבץ ב'מכון שכטר', יטלפן לוועדת הבחירות וישובץ במקום אחר, לפי רוחו, ואמונתו.

אלא, שדיבורים לחוד, ומעשים לחוד. פניות רבות שהגיעו ל'כיכר השבת', מלמדות כי ועדת הבחירות לא עמה בהטחה והותירה בפני המשתתפים את האפשרות של 'מכון שכטר בלבד', ולא הסכימה לשבץ במקום אחר.

אחד האברכים שפנה ל"כיכר השבת" מספר: "לא ייתכן, כי רק בגלל שאנחנו חרדים לא מתחשבים ברגישות שלנו, הרי לשם ההשוואה אם היה מדובר בקהל ערבי, חוסר ההתחשבות הזו היה פותח מהדורות, ובגלל שאנחנו חרדים, הם מרשים לעצמם לזלזל בנו".

עם זאת, הגאון רבי אליהו שלזינגר, רבה של שכונת גילה בירושלים, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "בדיעבד, ובאופן חד-פעמי, כן אפשר להתיר את ההשתתפות בכנס, במרכז הקונסרבטיבי. היות ונשכרו כיתות צדדיות ללימודים האלו, ולבעלי המכון אין שום קשר לנעשה בין הכיתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר