חננאל אוחנה שר לבתו: "למרות הכל ילדה"

הזמר והיוצר חננאל אוחנה בשיר מרגש שכתב לביתו שחולה במחלה נדירה במיוחד בעת שהייתה במצב קשה בית החולים. הלחן והעיבוד המוזיקלי של אור בן עומרי (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

לפני כמעט שנתיים טבע איתמר ז"ל אחיו של חננאל באסון הכנרת בניסיון להציל את חבריו. שבועיים וחצי לפני עוד הספיק לרשום את חננאל לתכנית XFACTOR העונה השלישית. כשישה חודשים לאחר כך "אילה" הבת הגדולה של חננאל אושפזה במצב אנוש בבית החולים שניידר.

לאחר שייצבו את מצבה הרפואי נשלחו בדיקות שלה לחו"ל וכתוצאה מכך נתגלתה אצלה מחלה גנטית נדירה בשם "גושה". גושה הינה מחלה גנטית נדירה אשר בארץ חולים בה כ-700 איש בלבד אשר מקבלים טיפול דרך הווריד לכל חייהם. אילה הוגדרה כחולה ה700 במדינה.

חננאל כתב מכתב מרגש לאילה המתוקה שהקריא לה כשהייתה מורדמת ומונשמת, "כשהקראתי לה את המכתב עלה לה חיוך ואז אמרתי אם למילים יש כוח אני בטוח לשיר יהיה כוח כפול" וההחלטה הזאת הביאה את חננאל להפוך את המכתב לשיר שאותו הקדיש במתנה לאילה במתנה שילווה אותה בכל אותם הטיפולים ואותן ההתמודדויות במחלת ה"גושה" שתלווה אותה לכל חייה.

חננאל מספר: "למוסיקה יש כוח כל כך גדול עד כדי כך שיכולה לרפא את הגוף וקל וחומר גם את הנשמה. אני בטוח שאילה תשתמש במתנה שהענקתי לה בכל שלב ושלב בחייה ובכך היא תוכל להתמודד בגבורה עם הכל ולקבל כוח".

חננאל אוחנה, בן 27 נשוי ואב לשתי בנות ובן, גדל והתחנך בקריית שמונה, הוא מנגן על גיטרה מגיל 9 וחי את הבמות, כיום הוא לומד לתואר ראשון במוזיקה בקריה האקדמית אונו ולמחייתו מנהל את בית הספר למוסיקה לנוער בסיכון בכפר הנוער "ימין-אורד".

"למרות הכל ילדה" הינו הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה של חננאל שיראה אור בקרוב. זהו שיר שנכתב ע"י חננאל על ביתו אילה בימים בהם הייתה במצב רפואי קשה ובחוסר וודאות מוחלטת על מה יהיה הלאה בחייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר