תיק 1000 מתרחב

נתניהו קיבל וגם לקח טובות הנאה מפאקר

תיק 1000 של בנימין נתניהו מקבל התרחבות, מתברר לפי החשד, כי בני משפחת נתניהו קיבלו אספקה קבועה מאיש העסקים האוסטרלי, שכלל שמפניות וסיגרים (חדשות, בארץ)

ג'יימס פאקר ונתניהו, עיבוד ממוחשב (צילום: שאטרסטוק ואמיל סלמן)

גילוי נוסף בתיק 1000 של נתניהו: בני משפחתו של ראש הממשלה נהגו לקחת מהמיליונר האוסטרלי ג'יימס פאקר, שכנם בקיסריה, טובות הנאה רבות שכללו בין היתר: שמפניות יקרות, וקופסאות סיגרים, וכן עשו שימוש במתקני הדירה של פאקר גם בעת היעדרותו.

עיתון 'ידיעות', מדווח, כי ראש הממשלה, רעייתו, ובנו נהגו לקחת טובות הנאה רבות מידיו של פאקר, גם בבתיהם השכנים בקיסריה, וגם באמצעות אספקה ישירה למעון ראש הממשלה בירושלים.

מתוכן הדברים נשמע, כי למשפחת נתניהו היה גישה חופשית, לביתו של פאקר, והם לקחו מנכסיו כל מה שהם חפצו. בנוסף בנו, יאיר, התארח גם בסוויטה שלו במלון רויאל ביץ' בתל-אביב, ובבתים שלו ברחבי העולם.

ההיכרות בין משפחת נתניהו לפאקר, נעשתה בתיווכו של איש העסקים ארנון מילצ'ן. ובמסגרת היכרותם עלה החשד, כי באותן השנים (2014-2016) נתניהו, ובני משפחתו קיבלו טובות הנאה שהגיעו לסכום של 229,174 שקלים, כשהסיגרים עלו 145,000 שקלים והשמפניות בסכום של 83,000 שקלים, כאמור, נתניהו ידע מכל טובות ההנאה, כך לפי הדיווח ב'ידיעות'.

נתניהו מצדו טוען, כי מדובר במתנות שבין חברים וכי לא מדובר בעסקה כל שהיא שהייתה לו עם פאקר או עם מילצ'ן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר