פיגוע דריסה בבנימין

קצין צה"ל נפצע קשה ולוחם מג"ב קל; 2 מחבלים - חוסלו

קצין צה"ל נפצע באורח קשה ולוחם מג"ב נפצע באורח קל, בפיגוע דריסה לפנות בוקר בסמוך לכפר הפלסטיני נעמה שבבנימין • הלוחמים השיבו באש, חיסלו שני מחבלים ופצעו את השלישי (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באדר א' תשע"ט | 04.03.19
זירת פיגוע. ארכיון (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

קצין צה"ל נפצע באורח קשה ולוחם מג"ב נפצע באורח קל בפיגוע דריסה שהתרחש לפנות בוקר (שני) בסמוך לכפר הפלסטיני נעמה שבבנימין, במרחב החטיבה המרחבית "אפרים". החיילים פונו לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי "מרכז לרפואה דחופה בשיבא הגיעו לפנות בוקר שני פצועים מפיגוע הדריסה. אחד במצב קל והשני במצב קשה, סובל מפגיעה רב מערכתית והועבר אל חדר הניתוח".

מהמשטרה נמסר כי "לוחם משמר הגבול של משטרת ישראל, סמל שני א', שנפצע הלילה קל בפיגוע הדריסה בכפר נעמה שבחטמ"ר אפרים פונה כאמור לטיפול רפואי בבית החולים תל השומר. הבוקר עם סיום הטיפול הרפואי שוחרר סמ"ש א' לביתו".

הלוחמים יצאו מפעילות בכפר הפלסטיני נעמה, מדרום לצומת הדואר. מתחקיר ראשוני עולה כי כוח של צה"ל ליווה כוח אחר שנתקע ביציאה מהפעילות בכפר בשל תקלה ברכב, שאילצה אותם לעצור בצד הדרך.

שלושה מחבלים שהגיעו למקום עם רכבם, זיהו את החיילים, פגעו בהם ופצעו אותם. הלוחמים, השיבו באש לעבר המחבלים, חיסלו שניים מהם ומחבל שלישי נפצע קל.

מדובר צה"ל נמסר כי "מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בפיגוע. מחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר. הכוח ביצע ירי לעבר המחבלים, שניים מהם נוטרלו ומחבל נוסף נפצע קל. כוחות צה"ל נוספים בדרך לנקודה".

ממד"א נמסר כי הדיווח על הפיגוע התקבל בשעה 03:40. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניקו לחיילים שנפצעו טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שיבא בתל השומר. בתחילה דווח כי מצבם בינוני-קשה ובינוני קל, אך לאחר מכן עודכן כי מצבו של אחד החיילים קשה והוא סובל מחבלה רב מערכתית. החייל השני סובל מחבלות בגפיים.

פרמדיק מד"א אהוביה שטרן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לכוח רפואה של צה"ל שטיפל בשני צעירים שנפגעו מרכב, שניהם היו בהכרה מלאה, טיפלנו בצעיר שסבל מחבלה רב-מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

פרמדיק מד"'א ישי ראוכברגר וחובש בכיר במד"א עקיבא אושרי, שאמרו: "חברנו לכוח רפואה של צה"ל שהעביר אלינו לניידת טיפול נמרץ צעיר בהכרה מלאה, הוא סבל מחבלה ברגל וסיפר שנפגע מרכב, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל, הוא היה רגוע ותיקשר איתנו לכל אורך הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר