קרבות בימין

נפתלי בנט לנתניהו: נדבקת ב"תסמונת גנץ"

יו"ר הימין החדש, וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט תוקף את ראש הממשלה נתניהו וקורא לו כבר היום להרוס את בית המחבל שרצח את הנערה אורי אנסבכר הי"ד (אקטואליה)

נפתלי בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו שיבח היום (שני) בפתח פגישתו עם ראש ממשלת סמואה את חיילי צה"ל, על חיסול הטרוריסטים שאיימו לדרוס אותם, והוסיף, כי הוא יזרז את הריסת בתי המחבלים. בתגובה יו"ר הימין החדש, בנט, תקף אותו, וקרא לו להפסיק להוציא הודעות לתקשורת, ולהתחיל בביצוע הריסת בתי המחבלים.

נתניהו אמר: "הבוקר חיילי צה"ל פעלו במהירות וחיסלו את הטרוריסטים שאיימו לדרוס אותם. אנחנו שולחים ברכות להחלמה מהירה לקצין הפצוע ונעשה כל דבר כדי לזרז את הריסת הבתים של המרצחים הללו, כמו של הרוצח של אורי אנסבכר. נתתי הוראה לזרז את ההריסות של הבתים האלה במסגרת המגבלות של מערכת המשפט. אנחנו נחושים להמשיך את המאבק התקיף שלנו נגד המרצחים ונגד הטרור באשר הוא".

בנט בתגובה אמר: "כי אי אפשר לזרז הריסה, אם אתה בעצמך לא הוצאת את הצו להרוס, מחבלים לא מפחדים מפושים באתרי החדשות, ובמקום להוציא הודעות לתקשורת, תתחיל לבצע הריסות"

בנט הוסיף: "כי מערכת הביטחון, וראש הממשלה, נדבקו ב"תסמונת גנץ", שמשדרת גרירת רגליים וחשש מהתלקחות. ואם ראש הממשלה באמת רוצה להחזיר את ההרתעה ל'חמאס', הוא חייב כבר היום להרוס את בית הרוצח של אורי אנסבכר, ולעצור את תנאי הכליאה הנהדרים של המחבלים, כולל חסימת הטלפונים שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר