צפו בדברים

גנץ עקץ את נתניהו: צוללים בסקרים וממציאים סיפורים

בסיור שקיימו היום ראשי 'כחול-לבן' באיזור הצפון, תקף יו"ר המפלגה בני גנץ את נתניהו, וטען כי הוא לחוץ מכך שהוא יורד בסקרים • הליכוד בתגובה: "זה או ביבי או טיבי" (אקטואליה)

(צילום: שריה דיאמנט)

היום (שני), יצאו ראשי מפלגת 'כחול-לבן', לסיור בחירות, באיזור צפון הארץ. יו"ר המפלגה גנץ אמר לכלי התקשורת שליוו את הביקור, כי הוא ומפלגתו הגיעו כדי לבנות ממשלת אחדות שתכלול גם את הליכוד, באם הם ירצו להצטרף.

ראשי 'כחול-לבן', בני גנץ, יאיר לפיד, גבי אשכנזי ובוגי יעלון, פתחו את הביקור עם חקלאים ביסוד המעלה, שם גנץ אמר: "כי היום הוא הגיע היום להתעסק בדברים מהותיים כחקלאות, בביטחון, וביישובי פריפריה".

בהמשך גנץ החליט לתקוף את 'הליכוד', ואת ראש הממשלה: "שיש כאלו שצוללים לאחרונה בסקרים, ולכן הם מתחילים להמציא כל מיני סיפורים, 'אלו ילכו עם טיבי', ו'אלו ילכו עם ממשיכי כהנא', הכל לא נכון. אנחנו כאן בשביל להקים ממשלת אחדות, עם כל המפלגות, כולל 'הליכוד', ועם כל אחד שהוא ציוני ושפוי, יהיה מוזמן להצטרף אלינו".

מפלגת 'הליכוד', מסרו בתגובה: "כי חבר מפלגתם, עופר שלח, הודה שהם יקימו גוש חוסם, יחד עם המפלגות הערביות. ועוד מועמד מטעמם – מיכאל ביטון אמר שהערבים ישבו איתם בממשלה, ולכן אחרי שגנץ עצמו פסל ישיבה עם נתניהו זה או ביבי או טיבי, ועל זה הבחירות הנוכחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר