העם עם הגולן

גנץ: "אותנו לא ילמדו איך להילחם בטרור"

ראשי רשימת 'כחול לבן' סיירו בגולן, התחייבו כי לעולם לא יוותרו על הרמה ויכפילו את ההתיישבות במקום: "מול כל איום קיומי על מדינת ישראל - אנחנו נפעל", אמר אשכנזי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כחול לבן בגולן (צילום: שריה דיאמנט)

במהלך סיור שקיימו היום (שני) ראשי רשימת כחול לבן ברמת הגולן, הזכיר הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, "גם גבי, גם אני וגם בוגי לחמנו פה".

גנץ הצהיר, "אנחנו נבנה קבינט תקיף וננהל מול צה"ל והגורמים המוסמכים את התהליכים הנכונים והאחראים - לא מול התקשורת. אותנו לא ילמדו איך להגן על המדינה ואיך להילחם בטרור".

לדבריו, "נגדיל את ההתיישבות בגולן בצורה שתשדר לעולם בצורה ברורה: לעולם לא נרד מהגולן. יש לרתום את ארה"ב ואת הקהילה הבינלאומית לפעול למען האינטרסים הביטחוניים של ישראל בגזרה הצפונית".

יאיר לפיד אמר כי "רמת הגולן היא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. היא נכס אסטרטגי ויש לנו עליה זכות היסטורית. ישראל לא תחזיר לעולם את רמת הגולן. היא שלנו, והיא תישאר שלנו".

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון אמר: "במשך כל מלחמת האזרחים העקובה מדם שהתחוללה על אדמת סוריה, ידענו להציב קווים אדומים, להכות היכן ומתי שצריך כשניסו לפגוע בנו ובריבונותנו. ידענו למגר כל ניסיון איראני ישיר או באמצעות שליחים לפתוח חזית מולנו כאן. גבינו מחירים כבדים מהאויב, שמרנו על העיקרון של - לבצע ולשתוק, וכוח ההרתעה שלנו הוכיח את עצמו".

"לא נאפשר, לא לאיראן ולא לחיזבאללה להתבסס ולהתעצם בסוריה ובלבנון ונמנע כל ניסיון לפגוע בנו ולאיים עלינו בכוח ובנחישות. רמת הגולן היא נכס אסטרטגי ראשון במעלה ונפעל כדי לחזק אותה ולהכיל עליה בהקדם האפשרי ריבונות ישראלית מלאה", הוסיף יעלון.

הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מסר: "אני רוצה לומר דבר אחד לכל אויבנו בסוריה ובמרחב כולו. מול כל איום קיומי על מדינת ישראל - אנחנו נפעל ולא נכיל. פעולה - לא הכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר