מלחמת גרסאות

עו"ד טוען: קצין משטרה תקף אותי באלימות

עו"ד גיא ברמן טוען בשיחה עם "כיכר השבת" כי הותקף באלימות על ידי קצין משטרה בכיר בזמן שביקש מסמך עבור אחד מלקוחותיו • המשטרה: "מדובר בטענות סרק" (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
העו"ד והאזרחית (צילום: פייסבוק)

בשבוע שעבר ניגש עורך הדין גיא ברמן לתחנת משטרה במחוז הדרומי, כדי לעזור ללקוח שלו לקבל מסמך משטרתי, לאחר שבתחנת המשטרה סירבו לתת לאותו עו"ד את המסמך, הוא הודיע כי יתלונן עליהם,במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). בשלב הזה, טוען העו"ד, הוא נלקח לחדר צדד - שם הכו אותו השוטרים.

לדברי עו"ד גיא ברמן, בשיחה עם "כיכר השבת": "כחלק מעבודתי השוטפת, אני עוזר לאזרחים להתמודד עם המשטרה, אחרי שהשוטרים בתחנה ניסו לגרום לי להתווכח אתם, החלטתי שהתנהגות כזו שלהם צריכה להיות מדווחת למח"ש.

"הטעות שלי הייתה לומר להם את זה. מיד אחרי שאמרתי להם שאני מתכוון לדווח למח"ש נגררתי ע"י שני שוטרים שאחד מהם הוא בכיר מאוד לחדר צדדי וחטפתי מכות רצח". כך אומר ל'כיכר השבת'

לדבריו: "קיבלתי מכות במסגרת עבודתי מקצין משטרה. זה קרה במשרדו האישי. בזמן ששוטר נוסף עומד ומסתכל במפקדו מטיח אותי לרצפה ומוריד לי אגרופים לבית החזה. "לקינוח" קיבלתי גם בעיטה. אמבולנס פינה אותי מתחנת המשטרה לבית חולים וגם בשלב זה אותו קצין בכיר החליט להעניש אותי ולעכב את הפינוי למרות החלטה רפואית לפינוי מיידי".

ממשטרת ישראל נמסר: "הטענות מופרכות ושקריות לחלוטין, בפרט שהמעצר והמרדף מתועדים ולא עולה מהם שימוש בכוח כנטען. הנהג התבקש לעצור לבדיקה ובחר לברוח בנסיעה מהירה ופראית אחורנית, תוך סיכון חיים ממשי של נהגים אחרים בכביש. כשהגיע לשטח סלעי ביער בן שמן נאלץ לעצור ואז הוצא מהרכב ונאזק על ידי השוטרים.

"למחרת הגיע לתחנה החשוד ובת זוגתו מלווים בעורך דין, שבחר להתלהם ולצעוק על אנשי המשטרה בתחנה. כאשר סרב להזדהות בפני השוטרים כחוק, נעצר תוך שהוא ממשיך בפרובוקציה המתועדת לכל אורכה, התנהלות פסולה שבוודאי שאינה מכבדת את משלח ידו. בכוונת המשטרה למצות את הדין עם הנהג שסיכן באופן ממשי חיי אזרחים בכביש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר